lørdag, marts 11, 2006

Hunden åd min ogave, Hr Lærer

Manner, jeg fik klø i går. Eller. Ikke sådan rigtig klø, men det gør sgu ondt alligevel. Eivind og jeg var i VEGA for at høre The Sounds. Vi kommer helt op foran og står og er rigtig vilde. Vilde folk der hopper rundt, ja det er os. Nå, men bandet ville så være endnu vildere, så de beslutter sig for at stagedive. DET er nemlig reddi reddi vildt. Det er sådan set også fint nok. Når altså der står nogen bagved en. For jeg ene kvinde, stående midt i et pludseligt opstået hul i menneskemængden, kan ikke bære en guitarist der hopper ud i hovedet på mig. Så jeg falder. Slår hovedet i gulvet og kan ikke komme op igen, der er folk overalt. Jeg ser mængden lukke sig hen over mig. Og jeg bliver bange. Tænker på Roskilde 2000. Så ser jeg en hånd, der hiver mig op. Om jeg er ok? Jo, det er jeg vist. Melder mig ud af resten af koncerten. Kigger på det hoppende menneskehav, som nu danser dødsdans ovenpå min mobil, der røg ud af lommen i faldet.

Status i dag er tre forstuvede fingre på venstre hånd, et rimelig ømt område på baghovedet, dog ingen buler, en trykket brystkasse og et blodsprængning i venstre øje. Mangler stadig min mobil. Så jeg har meldt afbud til svigermor præsentationen. Jeg havde nu aldrig troet at "jeg kan ikke komme i aften for jeg har fået en guitarist i hovedet" ville blive en undskyldning. Det smager af en dårlig en af slagsen. Men det passer altså.

Hit me hard
Hit me right between the eyes
I wanna see the stars
Hit me, hit me
- The Sounds

4 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Personlig var jeg ved at dø under Offspring koncert i 98, nøøj jeg var glad for at blive hevet ud af bunken!

marts 11, 2006 7:44 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Nej for filan Ulla dog. Godt der ikke skete mere med dig. Det dér Rock & Rul er farligt, du. Hvordan landede guitaristen?

marts 11, 2006 7:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Skræmmende, morfar. Godt du stadig er her.

Suzy: Aner det ikke. Det gik så hurtigt. Eivind blev også ved med at sige at jeg var heldig at jeg ikke havde brækket noget. Jeg følte mig ikke særlig heldig.

marts 11, 2006 7:51 PM  
Anonymous Anonym siger...

Lidt sent på den her....men for filen Ulla - det er sgu da en konge undskyldning!!

marts 11, 2006 10:38 PM  

Send en kommentar

<< Home