mandag, marts 06, 2006

Uuuuuuuuh!

Opmærksom og bekymret læser: "Hey, Ulla! Hvordan kan det være at der ikke har været nogle pis-oss-blev-stiv-i-går-aftes-og-fornærmede-stor-svedig-bøssemand-og-flygtede-til-ny-bar-hvor-jeg-diskuterede-relativitetsteori-og-prøvede-at-få-barmand-til-at-spille-Håkan-Hellström-og-derpå-(vistnok)-glemte-min-taske-OG-lipgloss-(slet-ikke-godt)-og-senere-snavede-med-næsten-gift-mand-og-nu-smerter-mit-hovede-jeg-drikker-aldrig-ALDRIG-tequila-igen-jeg-mener-det-og-mine-fødder-er-forresten-bustede-på-grund-af-lang-gåtur-hjem-så-jeg-gad-nok-vide-hvor-min-cykel-står-og-er-der-ikke-en-der-henter-fritter-og-cola-til-mig-pleeeeeaaaase!-poster på det sidste? Du er da vel ikke blevet sat og kedelig?"

Nej, må jeg nu bede om min himmelblå! Aldrig er jeg blevet mere fornærmet. Moi? Sat og kedelig? Som om! Fnys!

Men siden du nu spørger så pænt, vil jeg indvie dig i en lille hemmelighed. I hvert fald har det været sådan lidt tys-tys her på bloggen. Omend nogen læste noget mellem linier for noget tid siden (alle svar til punkt 2 er altså løgn. Ja, jeg har løjet på min blog. So shoot me!).

Ja, jeg har sørme mødt en skidesød og dejlig fyr og han kan endda også holde mig ud. Jarrrhhhhmen altså altså... Så jeg tuller rundt og er egentligt sådan lidt glad i låget for tiden. (Skal nok stoppe inden det når Marisse-"suk-min-pilot-er-bare-sååååh-skøøøøhhn"-højder.) Men damn, altså...

Der er dog et lille bitte bitte aber-dabei. Og jeg vil lige advare dig om at jeg - fordi jeg netop er i et særligt godt lune for tiden - vil tillade en kort grinepause, men så er det også det! Basta! Forstået?! Sagen er nemlig den, at han hedder Ulrik. Ja, Ulla og Ulrik, det er os!

Og der må grines fra nu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...til nu!

Stop så!

Seriøst!

Stop, eller jeg tvinger dig til at æde blomkål og bladselleri til alle måltider i resten af dit usle liv! (Jeg ved hvor du bor!)

8 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Syng med mig Ulollola:
"De boede på havnen, nede ved kajen,
Dér var de kendt sooooom...
Ulla & Ulrik"...

marts 06, 2006 7:00 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Tillykke, Ulla! Så kravlede du endelig frem:-) Og bladselleri... Kunne ikke forestille mig noget værre. Så jeg griner ikke mere.

marts 07, 2006 12:37 AM  
Blogger Ulla siger...

Wauw, Suzy. Det er jo din sang. Hvor er det altså fint! :)

Kontrolla: HaHA, godt at se at det virker!! Fed trussel, jeg lige fandt på der, hvis jeg selv skal sige det.

marts 07, 2006 7:31 AM  
Anonymous Anonym siger...

ked af at jeg gir dig så meget kvalme...;-)

marts 07, 2006 12:36 PM  
Blogger Ulla siger...

Årh, kvalme og kvalme, det er så meget sagt. Jeg er nok bare ikke så romantisk anlagt. Men vældig meget held og lykke med ham og det hele. :)

marts 07, 2006 1:56 PM  
Anonymous Anonym siger...

*G* jeg er nu normalt heller ikke romantisk anlagt, og får selv lidt kvalme af mig selv en gang i mellem..
tak, og i rigtig lige meget måde...:-)

marts 07, 2006 4:40 PM  
Blogger Jegmig siger...

Ei hvor er det dejligt Ulla. -Og det gør altså ikke noget at han hedder Ulrik. Tillykke til dig. :o)

marts 07, 2006 5:18 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehe, Marisse. Og tak.

Ulla: Nej, selvfølgelig gør det ikke noget. Men _lidt_ morsomt er det da. Måske det bare er mig der har en plat form for humor. Det kan vist ikke udelukkes... Og også tak.

Tik tiktak (OK, på tide at gå i seng, unge dame...)

marts 07, 2006 10:03 PM  

Send en kommentar

<< Home