mandag, marts 20, 2006

Fire gange ævl

LaQuack har fuldstændigt ret, jeg synes, den slags ting her er håbløse. På den anden side kan jeg ikke lade være. Dybt frustrende. OK, here goes.

Fire jobs jeg har haft
1. Telefondame på A-film, en måned i en sommerferie. Sagde "A-film, det' Ullaaaaah!" med blondine stemme til dem der ringede, spille tetris, terpede aminosyrestrukturer, lavede kaffe, generede Jakob Stegelmann og kastede jævnligt op af druksyge. De holdt en afskedsreception for mig da jeg stoppede. De må have haft nogle virkeligt ringe vikarer inde før mig. Skræmmende.
2. Kassedame på et posthus. Jeg kunne bare sende breve afsted, du. Og betale regninger. Sådan der!
3. Pilot på Experimentariet. Det var ikke lige mig og så er de der grønne kedeldragter bare ikke i orden. Har de stadig dem på?
4. Navlestrengsblodnedfryser i weekenderne på CopyGene. Og jeg siger ikke hvilke kendte damers nyfødte ungers blod, jeg har frosset ned.

Fire film jeg kan se igen og igen og igen
1. Der er for mange fantastiske film,
2. jeg mangler at se,
3. til at bruge (alt for meget) tid
4. på at gense andre.

Fire steder jeg har boet
1. København K, N, NV og Ø
2. Kgs. Lyngby
3. Charlottenlund
4. Frederiksberg

Fire tv-shows jeg elsker
1. Onside
2. Simpsons
3. Venner
4. Sex and the City

Denne liste bærer næsten ikke præg af at jeg ikke har haft tv i 1½ år (ja, jeg har overgivet mig nu).

Fire steder jeg har været på ferie
1. USA (NY, Washington DC, Disney World (OK, jeg var altså ikke så gammel), LA, San Francisco, Seattle, Vegas, osv)
2. Island, hele vejen rundt med snestorm i hælene. I september.
3. Finland, flere gange end jeg kan tælle til.
4. Rundt omkring i Europa, helt ærligt - who cares.

Fire websites jeg besøger dagligt
1. blogbot.dk
2. google.com
3. nordea.dk - minus styr på økonomien, men jeg forsøger dog
4. lauritz.com - et overgangsfænomen. Det er bare indtil mors ting er blevet solgt

Fire steder jeg hellere vil være lige nu
1. I min seng (har ikke kunnet sove i nat)
2. I en seng med min søde kæreste
3. I en seng på et lækkert hotel et varmt sted (og med min søde kæreste)
4. Enhver fantastisk restaurant - man er aldrig så træt at man ikke kan spise en fem retters tasting menu.

Fire bloggere jeg tagger (ingen af dem bliver glade for det her - hehe)
1. Lort og lagkage - jeg ved ikke om hun læser med her, men jeg læser hende og det er GREAT fun
2. Kontroltøsen - Hjemmetøs nummer et. Update: Ik´alligevel, hun er taget af Blah, så må det blive Morfar i stedet, han vil også hade det - gnæk gnæk
3. AnetQ - nummer to Update: Pis, hun duer jo ikke! Altså linket duer ikke. Bah!
4. Mokken - hvordan ser listen ud for en skabssvensker?

6 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

AArrrhhjjjj for filan da - dét gjorde du bare ikk', dét der!

Hmmppprhhh...

Well - when in Rome og alt det der!!

;-)

marts 20, 2006 12:03 PM  
Blogger Ulla siger...

Årh Mie, jeg vidste du ville sætte pris på det. Velbekomme! ;-)

LaRap, jeg takker mange gange for omtanken. Og ja, wordcertification sutter, men kommentarspam sutter mere. Jeg skal dog tage det til efterretning, især nu hvor jeg ikke engang selv kan finde ud af det. Grrr.

marts 20, 2006 2:03 PM  
Blogger Ulla siger...

Er hermed gjort, krydser fingre for at min nye spmafrie hverdag bliver SÅ meget bedre. PUH-LEEEAAASE!

marts 20, 2006 4:01 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Fåårrkk dig Ulla...

marts 20, 2006 6:57 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hey, jeg er på lige så snart min lorteserver holder op med at strejke (tro mig jeg har klaget!)

marts 20, 2006 7:42 PM  
Blogger Ulla siger...

Vææææælbekomme, Moffe!

AnetQ: Det var da ligegodt pokkers, hva'?!

marts 21, 2006 1:57 PM  

Send en kommentar

<< Home