torsdag, april 20, 2006

Mester i dårlige undskyldninger

Det er mig. Hej hej.

Jeg holder jo ferie og sover derfor længe. Faktisk sover jeg grotesk meget (12-14 timer hver dag - WTF!). I dag vågnede jeg ved ti-tiden, stod op og nussede lidt omkring. Jeg skulle bare lige have en kop te og åbne øjne, og skulle jeg helt sikkert afsted for at svømme. (Nårh ja, jeg kom forresten ikke afsted i forgårs, da mit håndled gjorde nas og jeg bestemte mig for at det skulle have ro.)

Nå, men så går tiden jo, med lidt mailen og bloglæsning, og så var jeg blevet så sulten at det ikke længere var forsvarligt at tage ud at træne. Den slags kan jo være farligt, har jeg læst et sted. Så jeg spiser frokost. Lige efter man har spist duer det heller ikke at træne, ad, det er ubehageligt.

Jeg hører radio, hvor de taler om et pressemøde som Roskilde Festivalen skal til at holde. Dér vil de offentliggøre omkring 100 nye navne. Ahh, savle! Det må jeg da lige høre. Men programmet slutter inden pressemødet er holdt, fucking narrefisser! Klokken er nu 14. Så bruger jeg en del tid på at sidde på festivalens hjemmeside og trykke F5 af og til. Det er jeg vist ikke den eneste der gør. Siden dør hver anden gang. Men jeg får ikke flere oplysninger. Suk.

Nå, så er klokken ved at være så mange at det er fjollet at tage hen i svømmeren for at køre hjem, være hjemme en lille times tid og så køre tilbage til stort set samme sted som svømmehallen for at tage til kor. Altså, vi synger ikke i en svømmehal, men i en kirke, der ligger i nærheden af svømmeren. Tik tak, mere tid går.

Hov, nu har jeg travlt hvis jeg skal nå det, gider ikke, jeg kan i hvert fald ikke nå at spise efter træning nu. Jeg må hellere lige nappe en hurtig bid brød. Ups, nu kan jeg sørme ikke svømme igen. Men jeg kan godt lige nå et bad, tralalalalej. Det var saftsuseme ikke så godt at jeg ikke kom ud at svømme i dag, men svømmehallen åbner jo kl 7 i morgen, så tager jeg bare derned inden brunch med Ulrik, bryllupsgaveshopning og globryllup i Glostrup (arhahahhaha, sammenfald af ord, sjovt!).

Er det ikke en SUPER plan? Jeg vil vædde med at den ikke holder.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home