torsdag, april 20, 2006

Nye SI-betegnelser?

Jeg skal have mig en ny stavblender. Så jeg kigger lidt rundt. Inde hos Elgiganten har de den her, der for det første både har en effekt på 500 og 600 W. Det i sig selv burde jo være imponerende nok, men her stopper Elgiganten ikke. Dens vægt er 1,73 cm.

Disse nye SI-enheder gør intet mindre end vidundre for min kur, nu vejer jeg kun 1,62 cm. Hurra!

Hov, så vejer stavblenderen jo mere end mig. Hmmm... Skaaaat, giver du lige en hånd med stavblenderen?!?

4 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Jeg HÅBER, at du vejer mere end 1,62 cm! Hvis det da er din vægt i cm, du vil prale med... :-)
Ellers et fint koncept. Hej, jeg hedder Kontrolla og jeg vejer 178 cm. (okay, det lyder faktisk af ret meget...)

april 20, 2006 2:15 PM  
Blogger Ulla siger...

Årh pis oss'! Du har jo ret! Nå, men når jeg nu vejer 162 cm tror jeg godt jeg kan håndtere stavblenderen alene.

Der var ellers lige ved at være en krise under opsejling, der.

april 20, 2006 2:18 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

:-) Godt, ellers ringer du bare!

april 20, 2006 5:53 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg skal bruge til at lave smoothies til morgenmad. Ville du virkelig gide køre til Nørrebro ca. kl. 6.30 hver morgen? ;-)

Men tak for tilbuddet.

april 20, 2006 6:18 PM  

Send en kommentar

<< Home