fredag, maj 19, 2006

Af og til må man forkæle sig selv

Af og til skal man faktisk gøre det. Fx når man har haft hovedpine i over et døgn og ved at den sandsynligvis fortsætter hele weekenden. Så må man godt spise is til aftensmad og købe god musik* til sig selv. Ae ae. Det afholder mig naturligvis ikke fra at tage til koncert i aften, ølfestival i morgen og hvad jeg ellers skal (en dybfølt tak går ud til Panodil og Ipren = verdens bedste håndkøbscocktail).

Hvis jeg har weltsmertz-udtrykket på er det bare fordi mit kranie smerter. Nogen der vil bytte?

*CDer med The Figurines og The Raconteurs. YEAH!! Go fetch! Og koncertbilletter til Mugison og The Blue Van (hov også her). Vist nok også 22 Pistepirrkko (ja ok, de kalder sig The Others, men er det ikke det samme?). Hell yeah!

6 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

God bedring.... og god weekend. Lyder som den har potentiale ;-)

maj 19, 2006 8:10 PM  
Blogger Ulla siger...

Jo tak. Hovedpinen er væk, nu er der kun spas tilbage. YAY! :D

maj 20, 2006 12:55 PM  
Anonymous Anonym siger...

Mugison kan anbefales på det varmeste. Det var det bedste indfødte musik de producerede i det år jeg tilbragte på Island. Og han var god i Vega med one-man-showet.

maj 21, 2006 12:18 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg glæder mig også grumt meget. :)

maj 21, 2006 3:02 PM  
Anonymous Anonym siger...

Har først lige fået lyttet til Mugison, som du gav mig for snart længe siden - der var jo også så meget andet guf ; )

Men jeg hørte ca. 3/4 takt og så for jeg ind og købte billetter til på torsdag! Er ganske og aldeles solgt. See you there!

maj 29, 2006 5:25 PM  
Blogger Ulla siger...

Cool!

maj 29, 2006 7:15 PM  

Send en kommentar

<< Home