onsdag, juni 28, 2006

Perfekt er når

liftet (til Roskilde), man troede man havde misset, fordi man er en for sløv banan til at komme afsted allerede i aften, viser sig at være i morgen formiddag OG inkluderer dør-til-dør-service OG er tilpas tidligt til at den svømmetur, man ved, man burde tage, slet slet ikke kan nås.

Jeg forudser, at der nu bliver ryddet op i min ølbeholdning. Alle påskebryg kommer med til Roskilde, der er sikkert nogle bumsede teenagere eller en svensker, der vil modtage nogle af dem med kyshånd.

Altruisme, det er også mig.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hyggeligt at møde dig på Roskilde Festivalen :o)

Men måske var det ikke det bedste sted at holde bloggertræf, fordi der var for mange indtryk og uro.

Men håber da snart, at der kommer andre bloggertræf.

juli 03, 2006 3:49 PM  
Blogger Ulla siger...

I lige måde, da. Vi finder nok ud af noget på et tidspukt. Måske på den anden side af sommerferien... :-)

juli 03, 2006 4:17 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

juli 03, 2006 7:34 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hey Tak for sidst! Det var fabelagtigt - og tak for lån af Eivind!

juli 03, 2006 11:12 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hov - postet på den forkerte post. Men måske meget Roskilde i virkeligheden.

juli 03, 2006 11:14 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehehe, jeg ser det jo alligevel, og selv tak for god spas og fordi du passede ham når jeg nu selv var for sløv. Jeg leaser gerne flere venner ud, hvis nu at det er...

juli 04, 2006 6:52 AM  

Send en kommentar

<< Home