lørdag, juli 08, 2006

Eviva Espana

Så er ferien bestilt og købt. Klemt inde mellem et bryllup og en konfirmation er der næsten to uger, hvor både mit og Ulriks arbejde tillader at vi slipper tømmerne, så der tager vi sgu afsted.

En lille uge i Barcelona efterfulgt af en lille uge på Mallorca. Det skulle være så moderne igen, de der gamle chartersteder (vi forsøger dog at undgå turist-fælderne - yeah right...). Oh well, i det mindste får jeg vel endelig lidt farve på de blege stænger. Og tapas. Og god vin*.

*Altså ikke tapas og vin på mine ben, men i maven.

4 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Iihh, hvor skønt! Hvornår tager I af sted?

juli 08, 2006 1:18 PM  
Blogger Ulla siger...

Mandag efter brylluppet. ;-)

juli 08, 2006 3:56 PM  
Blogger Camilla siger...

Skal du så have blege ben til vores bryllup? Men du tager vel også noget andet på...

Det lyder kanon med jeres ferie, og Mallorca skulle være et af verdens smukkeste steder :-).

juli 09, 2006 9:58 PM  
Blogger Ulla siger...

Nej nej da, vorherre bevares. Jeg har skam tænkt mig at snyde. Ingen blege ben her.

juli 10, 2006 8:06 AM  

Send en kommentar

<< Home