tirsdag, juli 04, 2006

De fleste ulykker sker i hjemmet

Sådan nogle hommusdåser, de er satme farlige. Låget på sådan en har i hvert fald lige lavet en fem cm lang, men ikke særlig dyb flænge i min venstre underarm. Det bløder heldigvis ikke særlig meget, men jeg tror lige jeg skal have fat i sådan nogle hold-sammen-på-hudflapper-klister-dimser, så det heler lidt pænere. Og en stivkrampevaccination. Det må være nok. Jeg nægter at tage på skadestuen for det her, de vil jo bare grine af mig. Hvis de da er i godt humør.

Nå, det var den frokost, jeg kom fra... Bumdidaj.

6 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

.. Eller måske et par Pooh-plastre kan hjælpe?
Tak for sidst! Det var så hyggeligt :-)

juli 04, 2006 5:28 PM  
Blogger Ulla siger...

Selv tak, det var det nemlig.

Da jeg var i USA købte jeg en pakke Spongebob Squarepants Glow-in-the-dark plastre. Vældig fine, men for små og så synes jeg heller ikke at de lyser. SNYD!!!

juli 04, 2006 5:38 PM  
Blogger Ulla siger...

Altså for små til denne skade, mener jeg.

juli 04, 2006 5:39 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Du må over og klage Ulla :)

juli 04, 2006 10:03 PM  
Anonymous Anonym siger...

Glow-in-the-dark... det kræver jo ligesom navnet svagt antyder, at der er dark, eller mørkt på dansk.

Og nu er det jo sådan at vi for tiden har lyse nætter.
Dette ved plastrene, og tænder ikke med fuld styrke.

Enkelt... vent med at komme yderligere til skade til efteråret det kommer før du ved af det.

juli 05, 2006 10:04 PM  
Blogger Ulla siger...

Morfar: Jeg er ikke typen, der klager. Det er for besværligt. jeg køber bare noget nyt.

Batman: HaHA! Way ahead of you!! Jeg testede nemlig plasteret allerede i Boston (hvor fænomenet lyse nætter ikke eksisterer), på hotelværelset med lyset slukket og under dynen. Det virkede IKKE!! Dumme skodplaster. Godt, jeg stadig har et par Peter Plys plastre tilbage.

juli 06, 2006 2:59 PM  

Send en kommentar

<< Home