mandag, juli 17, 2006

The Green Dress

Nå tøser. I ved godt den der grønne kjole vi allesammen simultan-registrede-lagde-os-på-sinde til Camillas polterabend i lørdags. Jeg har købt den. Den var billig, sgu, og sad godt. Så havde den en sort søster, som ikke skulle hænge, der helt alene og være efterladt. Ja ok, der var også tre kusiner, den gerne ville have med.

Antal kjoler købt i løbet af fire dage: 7. Godt arbejdet!

Problemet er nu ikke længere "Jeg har ikke en trevl at tage på, jeg bliver hjemme" når jeg skal ud at vifte med ørene, men "Åh, hvad SKAL jeg dog vælge?". Ethvert valg er jo som bekendt også et fravalg. En del fravalg faktisk. Nogle folk er bare aldrig tilfredse.

7 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

Afslør straks hvor købene er gjort. Jeg skal til bryllup og er desperat.

juli 17, 2006 5:30 PM  
Blogger Ulla siger...

Javel! To første kjoler (Designers Remix) er fra Inwears Factory Outlet på Raffinaderivej. De fem andre (VILA) er fra Chic O Chic i Pilestræde.

Helt ærligt, syv kjoler for 1700 kr. Det er da meget godt, er det ikke?

Held og lykke med kjoleindkøb, det er min erfaring at man skal slå til så snart muligheden er der. Når man skal bruge en kjole, kan man nemlig aldrig finde en. Det er en naturlov af en art, har jeg hørt.

juli 17, 2006 5:47 PM  
Blogger Kødfar siger...

jeg går kun med kjole...


undtagen i superbest

juli 18, 2006 5:02 AM  
Blogger Ulla siger...

Det er ellers min opfattelse at netop Superbest har en meget liberal kjolepolitik.

juli 18, 2006 8:13 AM  
Blogger Suzy Q siger...

Okay, men nu har jeg så været ude i In Wears Factory outlet på freakin' Raffinaderivej OG der var ingen grøn kjole endsige sort søster hos Designers Remix. Hvad der til gengæld var, var den lilla smækre sag som du havde på ude hos mig.

Hrmff... jeg gik efter en grønno een. Men nu er jeg endt med en sort aftenkjole [læs: balkjole] - det blir varmt, til det bryllup jeg skal til på fredag.

august 01, 2006 5:50 PM  
Blogger Ulla siger...

NEEEEJ, jeg havde skrevet et langt svar og så forsvandt det... Pis.

Nå, essensen var at jeg har skrevet for rodet, min fejl. Det jeg MENTE med "de to første" var de to kjoler jeg købte først,altså den lilla og den hudfarvede, som jeg selv skal have påtil bryllup på lørdag. Den grønne og sorte kjole er fra VILA og jeg er ikke den eneste der har opdaget deres kjoler denne sommer. Desværre.

Held og lykke med brylluppet. Forresten så jeg en helt grøn skøøøøøøn (hader folk der siger skøøøøøøn , men den var altså lex) kjole i Da Vinci på Nørrebrogade, men jeg må ikke købe mere nu. Må ikke, må ikke, må ikke, må ikke, må ikke. 300 kr. Ingen penge jo. Også en VILA. Der ligger også en VILA forretning på Nørrebrogade, som jeg slet ikke tør gå ind i. Ingen selvdisciplin. Overhovedet.

Undskyld forvirringen.

august 01, 2006 6:49 PM  
Blogger Suzy Q siger...

okay, så :D tak

august 01, 2006 7:54 PM  

Send en kommentar

<< Home