søndag, juli 09, 2006

Fest debriefing

Vi fik ikke hverken råbt eller sagt ÅDDE! Men jeg fik anledning til at spørge Nissen Niels om hvor mange han kunne presse om bagi. Og så griiiinede vi. Man sku nok ha været der. Gammel intern joke.

Kun en gang blev der spurgt til såret. Jeg bildte dem noget vrøvl ind. Som de naturligvis ikke troede på.

Jeg undgik at spise bordet. Paptallerknen og sovseindsmurt bøf mikser ikke godt. Undgik vistnok også at fornærme lillebror politimand alt for meget, men reagerede måske en anelse for kraftigt på Magnissen politiske standpunkter. Det virkede som den sjove ting at gøre på det tidspunkt. Gættede Pernilles vægt 8 kg op, men Magnus' 17 ned. Jeg er virkelig dårlig til den slags.

Og der var masser af kirse. Forskellige mærker. Nogle af dem smager rent faktisk af kirsebær i stedet for mandelessens. Adr, rigtig frugt. Hvor klamt.

Der var øl og sodavand til en femmer. Igennem det sidste stykke tid er jeg begyndt at drikke sodavand af og til til fester og deslige, men det glemte jeg så i går. Eller glemte er måske så meget sagt, men når en sodavand og en øl koster det samme, og så ved jeg godt hvad jeg vælger. Ikke at det skal komme an på prisen, det virker bare så fjollet. Den billige bar gjorde desværre også det ved folk at de ikke gad alt det der med byttepenge, så når man gik derop med en tyver, kom man tilbage med fire øl. Der var hele tiden nogen der ville af med deres øl. "Her, tag!" Ehm ok!

Dansede en masse og blev ikke tabt. Tak.

Kirseindtag + Ulla + Cykel = Asfaltsnavning for sure. Så jeg gik hjem. Mest fordi jeg var klog inden jeg tog afsted og ikke havde taget cyklen med. Havde jeg taget den med, havde jeg sikkert ikke kunnet finde den. Det er nemt at fare vild på KVL. Ikke at jeg gjorde det, men det havde ikke været svært.

Idag er status let hovedpine, enorm uro i kroppen og døden nær af træthed.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home