fredag, juli 14, 2006

The Naked Dress

Lige en ting til om at shoppe. Hvorfor findes der ikke hudfarvede underskørter? Jeg har ledt og kan ikke finde en.

Den ene af de kjoler, jeg købte i går er lidt a la Carries (fra Sex and the City) "naked dress". Altså en hudfarvet kjole. Man skal så ikke have sorte trusser på.

Nu er jeg en anelse hysterisk omkring det med at vise trusser frem. For eksempel var det en af mange grunde der gjorde at jeg udskiftede min tidligere herrecykel (det var så vældig smart i slut-halvfemserne med sådan en) med en damecykel. Kjoler og herrecykler er et særdeles dårligt miks. Især hvis de er bare en anelse stramtsiddende. Kjolerne altså. Nå, nok om cykler. Det jeg ville sige var at jeg gerne vil have et ekstra lag under kjolen, men det skal ikke være hvidt og da slet ikke sort.

Der er selvfølgelig også muligheden for at
1) ingen lægger mærke til noget
2) tage en anden farve (fx hudfarve) trusser på
3) tage til bal uden trusser (bare ikke så godt, når tanken nu var at have kjolen på til bryllup der holdes som picnic i en park... Tæppesidning + kjole - trusser = Hmm)

Er der ikke en rar sjæl derude i blogland, der ved hvor man kan få et hudfarvet underskørt (altså ikke en kjole, men en nederdel)?

Eller skal jeg virkelig selv til at sy noget sammen?

5 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

altså, jeg vil næsten vædde med at Magasin eller Debenhams i Fields har. De ekviperer jo modne damer (som normalt bruger den slags, ULLA!!!) :D
Hallo!! Tag dog en hudfarvet trusssss på!

juli 14, 2006 9:40 AM  
Anonymous Anonym siger...

Ulla, jeg skal nok melde tilbage, hvis jeg ser sådan nogle et sted :o)

juli 14, 2006 10:25 AM  
Blogger Ulla siger...

Suzy: Jeg HAR været i Magasin og Illum i afdeling for udnertøj til de modne kvinder. Nu er jeg jo over 30, så er jeg ikke ved at være i den kategori? Udnertøjsafdelingen i Debenhams er vist ved at lukke, men måske jeg giver det en chance. Hvis jeg da gider at tage i Fields - uh, kuldegysning...

Tak, Maria.

juli 14, 2006 10:30 AM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg tror, du kan købe min farmors aflagte i en genbrugsbutik ;-)...

Vi syr da bare sådan et par marmelukker i hudfarvet stof, så man hverken kan se dine underbukser gennem kjolen, eller når du sidder i skrædderstilling på picnictæppet.

juli 14, 2006 10:46 AM  
Blogger Ulla siger...

MAMMELUKKER!!! AAARHAHHAHAHAAA! Ja, sådan nogle vil jeg have!

juli 14, 2006 11:06 AM  

Send en kommentar

<< Home