torsdag, juli 13, 2006

"Whateverish" eller "Posten, som jeg glemte at finde på en titel til"

Kollega køber top på udsalg i Inwears lagersalgsbutik. 40 kr giver hun for den. Den er pæn. Og rød.

Jeg og to andre kolleger tænker at det vil vi osse. Vi kører derud. Jeg køber to kjoler. Pris 450 kr. Fuld pris havde været 1600 kr. Klassikeren: Fuck, hvor har jeg sparet mange penge, mand!

De to andre køber for 200-300 kr. Hver. Hvad blev der af toppen til 40 kr?

Nå. På vej hjem går jeg i Irma. Jeg skal have to ting, der vil beløbe sig til ca 60 kr. Kommer ud med ca tyve ting, pris 260 kr. Men så har jeg også det meste til picnic i aften. Tvivler nu på om det var billigere end at købe det fra Picnic. Men hey, til gengæld skal jeg nu til at lave maden selv også. Whoopa! Hvorfor picnic? Fri film (ja ja, det hedder det ikke mere, men jeg er så gammeldags) viser Bang Bang Orangutang i Lersøparken. Ah, der er nu ikke noget som at grine af en mand (fantastiske Mikael Persbrandt) hvis liv går i opløsning som med et kyllingelår i hånden! Tror jeg. Har jo ikke set den. Eller smagt kyllingen. Endnu.

Nå. Det var de kyllingelår, jeg kom fra. Og rysteribs. Og asparges osv osv. Yum yum...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home