søndag, juli 23, 2006

Nu med ryggrad

Sådan en har jeg opdaget at jeg har. Det er helt tosset, er det.

Dagen efter min beslutning om ikke at ville drikke i 2½ uge får jeg naturligvis en invitation til drukfest. Hos ingen mindre end SuzyQ. Så normalt (som om der er noget der hedder normalt ved ikke at drikke) havde jeg jo nok takket nej, men for satan, jeg var jo nysgerrig, ik. Så jeg tog med Morfar derhen. Og selvfølgelig var det pissehyggeligt. Og dødfrustrerende. For de der drinks så satme gode ud. Jeg syntes bare at det var for tidligt at droppe Der Projekt Minus Alkohoool efter tre skide små dage. Så jeg takkede nej hver gang, vel vidende at hvis jeg blot én gang sagde ja, så var løbet fuldstændig kørt for mig. Dygtig pige. Men fuck, hvor bliver man stenet af at være ædru til fest. Klokken tolv var jeg ved at gå i brædderne og måtte takke af. Helt ærligt, hvor tyndt, mand.

Ting lært fra i går:
- Kommaer er vigtige. "Årh, jeg kunne godt tænke mig en havemand!" modsat "Årh, jeg kunne godt tænke mig en have, mand!"
- SHA: Fake it! Altså, at være på kur og lignende er pisseirriterende. For en selv og alle andre. Tilbyder de et glas vin som kuren ikke tillader, siger man bare ja tak og nipper eller lader som om man drikker af det. Ingen lægger mærke til det og det er lettere end at forklare sig.
- At Magasin har en god legetøjsbutik. Dér skal jeg op. Årh hvad, luftkanon, mand! Årh ja.
- Den korrekte måde at indtage Absinth.

Nå, men har det så virket det der ikke at drikke? Taber du dig, Ulla? Hva hva?
Ehm... næh. Men i NÆSTE uge!!, såhh et eller andet... Men tak for invitationen og i går, Suzy, vi ses en anden gang.

6 Kommentarer:

Blogger Mie siger...

Mon det ekstra "g" er med vilje...??

Hvor mange grader er den, ryggen??

:-)

juli 23, 2006 12:38 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

37?? AHahaa

TAk for i går børnlille.

AAAAAAABbsiiinnthe!!!!

Heldigvis er jeg ikke blevet blind :)

Ps du er meget dygtig Ulla

juli 23, 2006 12:41 PM  
Blogger Ulla siger...

ARHHH STAVEFEJL...Krise krise! Hm, måske jeg mente grader af rygradshed. Eller. Nå. Pis.

Og selv tak, Morfar.

juli 23, 2006 12:50 PM  
Anonymous Anonym siger...

Sådan Stålsatte-Ulla :D

Og jeg tror SHA har helt ret - bare træk rundt med et glas et eller andet du kan sippe af - så er der ikke nogen der plager dig - det er et gammelkendt reception trick :)

juli 23, 2006 1:58 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Selv tak - og GU gør vi så :)

juli 23, 2006 4:40 PM  
Blogger Suzy-Hang-Around siger...

Også selv tak herfra, du var også godt selskab ædru :-)

juli 24, 2006 11:18 AM  

Send en kommentar

<< Home