torsdag, juli 20, 2006

Mig og mine fikse ideer

Nogle gange kan jeg forbande mig selv temmelig langt væk, men jeg er vist også lidt for stædig til at lave om på en beslutning. Kompromis måske, men ikke helt droppe. Eller. Nej, ok, det passer så heller ikke, men jeg kunne godt tænke mig at være hende med en rygrad.

Det handler naturligvis om min plan der går ud på at forvandle min krop fra hval-tilstand til sylfide-nam-nam. Det er meget enkelt (og røvsygt): Mindre energi ind end ud. Masser af vand, grøntsager, frugt og kød. Ingen eller meget lidt sukker. Ingen alkohol. Masser af sport.

Det meste af det kan jeg leve fint med. Bortset fra den med alkoholen. I min familie har vi allesammen maver, der strutter. Jeg ligner en i fjerde måned. Ca. Og nu må jeg så heller ikke drikke? Ååååh, jeg kommer til at skulle komme med forklaringer i et væk. Den har satme bare at virke hurtigt, den kur!! (Det gør den så ikke endnu, og jeg har endda fulgt den 70% stringent, arh måske 60%).

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Det er bare med at komme op og på dem - det virker faktisk det med sukker&alkohol askese kombineret med vand, grøntsager og motion :D

Jeg er selv igang og selv om der lige gik et par uger før det sparkede ind, så er der altså gang i sagerne nu.

juli 20, 2006 10:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak. Jeg vil klynge mig til dine ord. Dog må der nu godt gå lidt mindre end et par uger før det virker. Jeg skal til bryllup om to uger, for pokker!!

Og så på ferie. Er der ikke noget om at slankekure også holder ferie når man selv gør?

juli 21, 2006 8:25 AM  
Blogger Ulla siger...

Jeg har skam tænkt meget kraftigt på det, Vincent. Kan bare ikke lide ordet "stroppetur". Overhovedet.

juli 21, 2006 1:28 PM  

Send en kommentar

<< Home