torsdag, september 21, 2006

Ah, endelig!

Her er det billede, jeg ville have haft på før:
HVAD!??!!??!!!??!!??!!!

Final season!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-EEEEEskalligetrækkevejretEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, FOR SATAN DA!

Og lad være med at sige at det bare er en serie. Ligesom fodbold bare et spil! Haha! Real funny...

9 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

hvad er alias?? en slags tvserie?

september 21, 2006 8:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Ja, morfar, det er en overset tv-serie. Altså overset i lille lorte-Danmark, som fjerner den fra bedste sendetid og ikke sender noget fra den i ÅREVIS, så os der er blevet afhængige af de første gratis fix, må købe os til mere og mere på internettet. Jeg ska' da ha'!

september 21, 2006 8:58 PM  
Anonymous Anonym siger...

Helt enig, Ulla. Den er genialt. Specielt de første 3-4 sæsoner, hvor de hele tiden genopfandt sig selv. !

september 21, 2006 9:45 PM  
Blogger Ulla siger...

Så det du siger er, at jeg ikke skal købe sæson 5? Eller har du heller ikke set den endnu? (Og lad venligst være med at afsløre hvad der sker efter afsnit ca 6 i sæson 4 (dvs afsnit 72), det er der, jeg er nået til.)

september 21, 2006 9:49 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg har aldrig forstået den serie. Men det kan selvfølgelig være at man skal se afsnittene sammenhængende.

september 23, 2006 11:20 AM  
Blogger Ulla siger...

Tja, den er vist ikke så nem at følge med i, hvis man ikke har fået det hele med. Men det kan man jo bare sørge for. ;-)

september 23, 2006 6:29 PM  
Blogger Grith siger...

Åh gud, og jeg der lige har købt de første 4 sæsoner, hvordan skal jeg få forklaret mig selv, at der nu kun er en enkelt tilbage derudover....
Shit....det bliver en lang vinter...
Godt at jeg også lige har fået anden sæson af Lost hjem, ellers kunne det da gå helt galt....

september 24, 2006 5:43 PM  
Blogger Ulla siger...

Uuuuh, du har noget at glæde dig til. Jeg bliver helt misundelig over ikke at have alle de gode afsnit til gode...

september 24, 2006 9:40 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hvad ligner det også at de skulle sende den kl. 17 - når man egentlig ikke kunne nå hjem og se den - eller husker jeg forkert? Ledte ellers efter den idag, da jeg var tidligt hjemme - men uden held. Alias rocks!

september 25, 2006 10:47 PM  

Send en kommentar

<< Home