lørdag, september 09, 2006

Er jeg den eneste der aner en sammenhæng her?

Bevismateriale A: Vores allesammens Sille var på spejdertur i sidste weekend.

Bevismateriale B: I Mads og Monopolet har en fortvivlet spejderleder, Jakob, der også var på spejdertur i sidste weekend, netop ringet ind. Problemet er at han i søvne er kommet til at holde lidt om en medspejderleder og har sagt et eller andet til hende i søvne. Hun har i forvejen haft et godt øje til ham i et stykke tid og tror nu at de har en chance. Selvom Jakob fortæller hende at der ikke er noget mellem dem, truer hun med at fortælle ALT til hans kæreste. Og nu ved han så ikke hvad han skal gøre. (Han skal naturligvis bare sige det til kæresten og så er den potte pis sgu da ude, herregud...)

Men søde Sille, det ligner da ikke dig at komme med den slags trusler. Lad ham nu være i fred, han talte jo bare i søvne, den slags sker for os allesammen.

Disclaimer: Det er bare for sjov.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hahahahah...jeg hørte det godt og tænkte, at jeg måske var nødt til at gå hjem og blogge om at det IKKE var mig.

Bevis materiale C - jeg var sammen med min datters klasse på kanotur i sidste weekend - og sov alene hele weekenden....hehe..

september 09, 2006 3:40 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehe, pokkers også, det havde ellers været en god historie. :)

september 09, 2006 4:13 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ja totalt :o)
Held og lykke med vodkaranden i aften..

september 09, 2006 4:56 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

mm klart :o) beviser vi vil se beviser.

september 09, 2006 6:34 PM  
Anonymous Anonym siger...

Sov alene = Intet alibi

Need I say more?

september 10, 2006 2:02 PM  
Anonymous Anonym siger...

nice site
'http://www.babycare.net.in

september 28, 2006 9:40 AM  

Send en kommentar

<< Home