søndag, august 06, 2006

Top ti bryllupsliste

Der kommer brylluppet jeg var til i går på. OK, nu har jeg rent faktisk ikke været til ti bryllupper, men det er underordnet. Faktisk rangerer brylluppet i går nok på top tre listen. Hvor tit får man mulighed til et bryllup for at ligge på et tæppe i fantastisk vejr og snuppe sig en lille lur uden nogen kigger skævt til én? At brudevalsen bliver afspillet på computer og forstærket af en megafon (fordi ghettoblasteren gik død)? At alle taler foregår gennem selv samme megafon? Der gives ekstra stilpoint for afslappet indstilling til hele bryllupshysteri-cirkusset.

Og så har jeg lært at mine nakkemuskler er knusende stærke. Min halskæde knækkede i hvert fald efter bare tyve minutter. Den kunne ikke modstå mine pelikanbevægelser i et forsøg på at sluge en pille. (Nej, ikke nogen "sjov" pille. Bare en til at nedbryde mælkesukkeret i maden, når jeg nu ikke selv kan finde ud af det. Jeg er jo defekt.)

Nu går jeg forresten på ferie. Barcelona og Mallorca kalder. Vi ses om to uger.

4 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Jeg skal nok som lovet passe på din strandvejsvilla mens du er væk. :o)

august 06, 2006 1:09 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg synes, der mangler informationer om holdbarheden af pakketapen?

august 06, 2006 1:42 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak Moffe.

Der er vist opstået en misforståelse omkring det med pakketapen. Jeg har aldrig skrevet at jeg ville bruge pakketape. Jeg skrev at vi ENGANG tape os ind i pakketape, men det var uden på tøjet og mest fordi man kunne, man kunne få lov til at overfalde andre med pakketape og råbe GAFFA! og så naturligvis fordi det så dumt ud. Så...

Men det er sandt at jeg glemte at fortælle om taperiet. Det endte med to slags: Langlysstopperne og løfte-bryster. Jeg kunne nemlig ikke finde tape til at holde på gevandterne, så det gav sig selv. De to andre slags tape holdt SÆRDELES godt, det var faktisk ikke en en udelt fornøjelse at tage dem af igen. Avs, manner!

august 06, 2006 4:06 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hvilken type tape brugte du?
Vores Gaffa (som jo vel egentlig staves Gaffer?) gjorde ikke ondt at tage af igen.

august 07, 2006 12:19 PM  

Send en kommentar

<< Home