fredag, september 01, 2006

Nå, jamen ok så, whatever...

Det er så rart, når man (dvs. jeg) sender sms'er á la "Lang tid siden, hvad med en øl en dag?" ud til gamle venner, og de så ikke svarer. Eller de svarer "jo klart, lad mig lige tjekke min kalender" og så intet svar igen.

Måske der er en grund (eller flere) til at vi ikke ses så tit.
Måske er jeg bare for utålmodig.
Måske der er nogle numre, der skal ud af mobilen.
Måske er jeg træt af at være indpisker og det ubevidst fremgår af mine beskeder.
Måske kan det være ligemeget, hvis det skal være på den måde.
Måske jeg bare trænger til weekend.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

komunikation skal jo komme fra begge veje. Dem der lige skal kigge deres kalender, har simpelthen ikke nogen gyldig undskyldning. Ellers må man sgu sige det ligeud, hvis der er noget der ikke passer en.

september 01, 2006 2:08 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hvordan tror du så det er at opdage at man IKKE har fået en af dine sms'er ?
*suk*

september 01, 2006 7:58 PM  
Anonymous Anonym siger...

Gud fader bevares. Ligningen er ikke så kompliceret.

Du sidder og blogger om ligegyldige ting og du forventer at folk gider drikke øl med dig.

NØRD - folk gider ikke drikke øl med en nørd.

september 02, 2006 9:43 AM  
Anonymous Anonym siger...

ryg lidt af den fede - det plejer at få de tunge tanker på en behagelig flyvetur

september 02, 2006 7:59 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ikke bitter Ulla - jorden er rund og legesyg. Du skal bara nulre den lidt.

september 02, 2006 8:05 PM  
Anonymous Anonym siger...

Folk er generelt gode nok :-)

SMS eller PMS?

september 02, 2006 8:07 PM  
Anonymous Anonym siger...

Kur: En regressiv dag = Pandekager og Rasmus Klump

september 02, 2006 8:11 PM  

Send en kommentar

<< Home