mandag, oktober 23, 2006

Regnskabet går op

Stol blot på mig, kæreTakashimaya! Når du har snydt hos Peter Beier og fået en uretmæssig smagsprøve, bliver jeg til gengæld snydt for min.

At jeg så hverken havde tid eller lyst (arh ok, det passer ikke, men det er en lidt for lang og kedelig historie at begynde på her) er en anden sag. Jeg blev ikke tilbudt en smagsprøve og er dermed blevet snydt.

Chokoladen var ikke til mig selv, men til min søde veninde, der har født en lidt gul, men til gengæld vældig meget fin og temmelig ivrig søn. Han kom i hvert fald ud 4 uger for tidligt og indenfor det første døgn efter moderens sidste fyraften før barslens start. Stort tillykke med ham.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Jeg TÆNKTE nok, at man ikke ustraffet kunne snyde sig til en ekstra smagsprøve hos Peter Beier, men jeg havde ikke lige ventet, at det var dig, der skulle snydes til gengæld

oktober 24, 2006 3:31 AM  
Blogger Ulla siger...

Hvis du giver en øl til 25 års jubilæet er alt nag glemt. ;)

oktober 24, 2006 10:46 AM  
Anonymous Anonym siger...

Den er i vinkel, du!

oktober 24, 2006 4:14 PM  

Send en kommentar

<< Home