torsdag, november 16, 2006

Flere gratis fornøjelser

Man kunne jo gå hen og vænne sig til det... Nu har jeg nemlig fået flere fribilletter. Denne gang til Kolonien, der er en del af CPH:DOX. For en gangs skyld betaler det sig at sidde klistret op ad computeren når en mail fra den fantastiske og nyopstartede Klub Empire (som jeg på det kraftigste vil opfordre alle der kan lide Nørrebro og Empire Bio om at melde sig ind i) tikker ind med besked om, at der er tre gange to billetter til ovennævnte film til dem, der er hurtigere på tasterne.

Og er der noget, jeg er, så er det hurtig på tasterne.

Altså når jeg gider.

6 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Jeg har fribilletter til det der D3 i øxnehallerne.

Nordens største spilmesse :o).

Og mig der aldrig spiller computer.

november 16, 2006 4:22 PM  
Blogger Runkedor siger...

Ulla, check min blog og leg med ;-)

november 16, 2006 5:28 PM  
Blogger Ulla siger...

Morfar: Jeg troede der var pressefoto derinde nu. Hm. Men mor dig.

Runke: Åh, jeg er ikke i legehumør
lige nu. Jeg ser på det senere.

november 16, 2006 8:39 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Jeg skal derind i løbet af weekenden du får et fuldt referat :o).

Runke: Jeg har lavet den, poster imorgen.

november 16, 2006 10:18 PM  
Blogger Uden Relevans siger...

Så er den oppe (memen).

november 17, 2006 11:26 AM  
Blogger Ulla siger...

Neiiij, Morfar, det behøver du VIRKELIG ikke. Virkelig! ;)

november 17, 2006 11:45 AM  

Send en kommentar

<< Home