mandag, november 13, 2006

Pokkers til principper

De er ikke til at have med at gøre, er de ikke-nikke-nej. Nu har jeg jo for nyligt annammet et princip om ikke at blogge eller tjekke blogs i arbejdstiden og det går over al forventning. Problemet er bare at jeg så ikke får skrevet mine små indlæg, når de er helt friske og fine, lige til at blogge. Og så glemmer jeg dem. Det er naturligvis alle guldkornene der er væk, det siger sig selv. Jeg lover at vende tilbage når jeg kommer i tanke om dem.

I mellemtiden kan jeg afsløre, at jeg:
  • Har været i IKEA uden at komme ud med mere end planlagt (næsten). Servietter og twix, de tæller jo ikke. Det gør indpakningsbånd og skærebræt heller ikke.
  • Har haft knaldondt i ryggen og misset fokusgruppe - må virkelig snart se at komme igang med træning. I morgen, helt sikkert i morgen.
  • Er blevet betroet et par for mange hemmeligheder (både gode og dårlige) - HVORFOR? Jeg liiiiider, når jeg ikke må sige noget... Mine venner er onde, onde mennesker. Allesammen! Men jeg skal nok holde kæft. Undskyld, jeg mener, tie stille.
  • Har holdt Mortens Aften i en opgraderet eller måske i virkeligheden bare anderledes version - And a la Kille Enna. Og ja ja ja, jeg VED godt at det skal være gås til Mortens Aften, men come on: And er bedre og nemmere. Basta bum! Uhm, minder mig om krus med lækkert andefedt i køleskab.
  • Undgik at skvatte (hehe, sjovt ord) på cykel da nysopstrammet cykelkæde knækkede. Minder mig om at jeg nok ikke når at træne i morgen, hvor den der cykel skal hentes, for offentlig transport driver mig til vanviiiid! Man kan da ikke nå begge ting, kan man?
  • Har fået (ok, købt) Marimekko rød voksdug og for satan det IKEA-bord ser for lex ud nu.
  • Har været meget skuffet over manglende kommentarer på issehår i forrige post. Min søde kloge kæreste fangede min vits MED DET SAMME! Ja ja, så var det heller ikke sjovere, men altså, hvis bare én af jer havde fneset lidt... Hm, ok, hvis det er med den på, så...!
  • Har været i det Kongelige og set Enetime og Sylfiden sammen med Tódi Jønsson. Altså ikke sammen-sammen, men han var der også. Fik fornem middag af kæresten og det hele. Efter den fantastiske dobbelt-forestilling fik vi herlig gløgg på Hviids, serveret af en flink, dog let fornølet tjener. Pudsigt som værtshustjenere tit er forkølede, hva? Hviids gløgg er forresten bedre end irmas. Hov, hvordan ved jeg nu det? Tja, fordi jeg har snydt og er begyndt på julehyggen. Der skulle have været et morsom humor-billede af gløggflasken i en finurlig situation, men min dumme mobil og endnu mere åndsvage computer ville ikke tale sammen. Og nu er det ikke sjovt længere.

Ikke et sekund længere. (Syng videre, hvis du lyster...)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Jeg har også misset den - men idet mindste lagt en kommentar!
Jeg synes det er helt ok at du har snydt med at starte julen tidligt, for nogen af os kan jo godt lide alt det hejs :)

november 15, 2006 2:17 PM  
Blogger Ulla siger...

Enetime er sgu cool nok, men nok ikke hvis man ikke er til dans/ballet. Der er lidt Hitchcock over stemningen.

Og I er tilgivet for at overse min funny funny vits.

november 16, 2006 2:31 PM  

Send en kommentar

<< Home