tirsdag, januar 09, 2007

Enough with the brok

Kan I huske dengang man talte sådan? Gud, hvor var det dog belastende.

Ak, jeg er jo - ligesom de fleste andre - underlagt den amerikanske kulturimperialisme. Jeg omfavner den gladeligt. Arh ok, dele af den, så. Nu har jeg i det mindste bedt om fri fra arbejde dagene efter Super Bowl finalen (4. februar) og Oscaruddelingen (25. februar).

Jeg glæææææder mig til at sidde oppe hele natten og heppe på tunge drenge der banker ind i hinanden og siger hut-en-masse-tal, ligner voldspsykopater (Yes, I WILL eat your children!), mens jeg æder store beskidte burgere og tyller øl og cola og gnasker snask til det første arrangement. Til det andet arrangement vil jeg sidde og sige næh og ih og åh til alle de fine kjoler, selv være iklædt en drøøøøhm af en kjole og nippe champagne og oooh-lala.

Det hele uden at bekymre sig om morgendagen. What's not to like?

6 Kommentarer:

Blogger Kontrolpigen siger...

Og jeg glæææder mig til at være der sammen med dig til arrangement nr. 2. Det bliver SÅ godt!
Har du mon stadig left-overs fra din housewarming til den tid, så jeg kan mikse nogle sukkerklædte, lyserøde drinks?
Og hey, vent. Den 25. februar.. Det er jo lige om lidt. Iiihh, altså :-)

januar 09, 2007 4:24 PM  
Anonymous Anonym siger...

Ja, hvis man skulle brokke sig over noget skulle det måske lige være tidsforskellen

januar 09, 2007 8:57 PM  
Anonymous Anonym siger...

Kom selv til at se begge dele sidste år arrangement #1 med amerikansk ven på MSN der liiige kunne forklare hvornår der var Fumble og såd'n. Glæder mig også til den 25. februar!

januar 09, 2007 11:41 PM  
Blogger Maria siger...

Hvad mener du med DENGANG man talte sådan...? :-)

januar 09, 2007 11:48 PM  
Blogger Ulla siger...

Frk Overkontrollant: Åh jo, der er skam noget tilovers. Rom og Blå Gajolshots. Yum yum. Jeg har forresten ikke haft mulighed for at bruge mine næsten nye martiniglas. Det var måske en opæagt lejlighed!

Takshimaya: Det er så sandt som det er sagt.

Anetq: Kom til? Hehe.

Maria: Ehm ja... ok så... ;)

januar 10, 2007 11:41 AM  
Anonymous Anonym siger...

tunge drenge der banker ind i hinanden??? !!!?!!?!?!?!?

Damn... call me old-fashioned, men ... det lyder sgu ikke som en film jeg skal se ;-)

januar 17, 2007 12:25 AM  

Send en kommentar

<< Home