tirsdag, januar 09, 2007

At ride med på bølgen af hævnmord

Nu hvor hævnmord er oppe i tiden, overvejer jeg at slutte op. Og mit mål er såmænd alle buschauffører i HUR. Nu ved jeg ikke hvilken chauffør, jeg er vred på, så bare for at være på den sikre side...

Tak til chaufføren for bus 2A for det ekstra bad, du åbenbart mente at jeg trængte til i morges på Gyldenløvesgade. Mit råd til dig, Hr. Chauffør: Lær at give blowjobs, du vil få brug for det i helvede. Sut djævlepik!

Formildende omstændighed: Han dyttede da et halvt sekund inden han kørte igennem vandpytten. Havde han dyttet et helt sekund inden havde jeg også fået regnvand fra gaden i ansigtet.

10 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

SÅDAN ULLA! Og mens du er i stemningen, ræser du så ikke lige ned omkring Posthuset på Sneserevej 10 og bare.. kaster en håndgranat derind.!!

januar 09, 2007 9:56 AM  
Blogger Ulla siger...

Og råbe: "Q sends her regards!"?

januar 09, 2007 10:01 AM  
Anonymous Anonym siger...

øhh, det hedder ikke HUR længere. Prøv med Movia ;)

januar 09, 2007 10:41 AM  
Blogger Ulla siger...

Oooh, den slags informationer er jo handy at have inden nedslagtning. Movia, hvad fanden er det fornet navn?

januar 09, 2007 11:18 AM  
Blogger Ulla siger...

Egentlig er det en meget smart strategi, sådan at skifte navn fra tid til anden. For eksempel er jeg først for nylig holdt op med at kalde dem for HT. Men det er jo så også bare mig, der er lidt bagud.

januar 09, 2007 11:21 AM  
Blogger Suzy Q siger...

Det er garanteret postdanmark der har aktiemajoriteten i Movia.

januar 09, 2007 1:28 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehehehe. Bitterheden længe leve!

januar 09, 2007 2:01 PM  
Anonymous Anonym siger...

Der er en, der er kommet dig i forkøbet: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/09/213550.htm?rss=true Ikke??

januar 09, 2007 9:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Åh nej, dog, jeg mente det jo ikke!

januar 10, 2007 11:38 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Buschauffører er også mennesker... eller... glem det :i)

januar 10, 2007 4:27 PM  

Send en kommentar

<< Home