tirsdag, maj 01, 2007

Frk Glathånd

Hej, jeg hedder Ulla, og jeg har netop mistet en mobiltelefon. Igen. Anden gang på under to år. Gik godt nok i udbytningstanker, men alligevel... Havde nu tænkt mig at genbruge sim-kortet. Crap. Jeg kender nu igen ingen mennesker. I hele verden.

Ingen mennesker er virkelig ikke mange. Faktisk nul. Nej ok, jeg kender mig selv. Fedt, så kan jeg have et nummer i min adressebog. "Hjem". Løgn, to! To numre, også et til arbejdet.

Om en uges tid bedes alle jeg kender, sende mig en sms. Teksten behøver blot at indeholde dit navn. Tak.

Vil nu gå i seng og græde mig i søvn.
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv.

13 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

hvordan gjorde du? ødelagde du den, eller glemte du den et sted, eller hvad?

Og når nu det er så synd for dig, tror du så ikke at du kan få bevilling til at købe en MEGAfed ny en?

maj 02, 2007 11:26 AM  
Blogger Unknown siger...

Jeg lagde den i en vistnok lidt for lille bukselomme. På et tidspunkt må den være faldet ud.

Glæder mig nu til at købe en ny, for den sang VIRKELIG på sidste vers, den gamle. Har genskabt 95% af min telefonbog via min dejlige telefonudbyder, hvor jeg har været så kvik (tak til datids-Ulla) at indtaste en del numre tidligere.

Nu er det bare kalenderen, jeg savner. Kan intet huske om mine planer de næste måneder. Så snart bliver alle de venner jeg troede jeg havde mistet gale på mig fordi jeg glemmer at dukke op til arrangementerne... Oh well...

(Jeg har fundet dit nummer også, du slipper ikke så let, ha!)

maj 02, 2007 12:30 PM  
Blogger Suzy Q siger...

Ro på. Jeg er klar til at takke ja/nej til en sms-øl til enhver tid. Der ligger udenfor eksamenspanikperioden.

Jeg vil også ha en ny mobil - og jeg vil ha den NU. Men hvilken? Jeg blir svimmel af udvalget. Jeg er ikke ung længere, jeg er stået af ræset. Og jeg har ikke nogen børn der kan forklare mobiltelefon-markedet for mig.

maj 04, 2007 1:46 PM  
Blogger Ulla siger...

Cool nok. I mellemtiden har jeg tyvstjålet min eks-chefs mobil, som bare lå i en skuffe. Og var samme model som min mistede "legemsdel". Aner nemlig heller ikke hvilke mobiler der er det fede pis i dag. Det er ikke nemt at være over tredive...

maj 04, 2007 10:39 PM  
Anonymous Anonym siger...

Uden aftaler, så ser vi dig vel snart med runde fødder....eller rettere med hjul under dem - Foråret er jo over os i stor stil, så man næsten tror man er sprunget direkte til sommer :-)

/Vincent

maj 06, 2007 11:11 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg har skam planer om at dukke op. Lige nu skal jeg bare liiiiige af med en halsbetændelse, det er sgu altid et eller andet... Ses dér. :)

maj 07, 2007 7:45 AM  
Anonymous Anonym siger...

Godt - Jeg trænger os´ til at grine :-))

/Vincent

PS. Det siges motion styrke immunforsvaret, så det kan jo være at det går hurtigere den anden vej rundt?

maj 07, 2007 8:55 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hov, burde vel også lige nævne denne: fns-cph.dk Det kunne jo være et mål?

maj 07, 2007 8:57 PM  
Blogger Ulla siger...

Grine? Af eller med mig? Hmmm, sikke du lokker, hva'? Kan næsten ikke vente nu... ;)

maj 07, 2007 9:16 PM  
Anonymous Anonym siger...

Med, med, med....og kun lidt af ;)

maj 09, 2007 10:13 PM  
Blogger Unknown siger...

Kanske kanske, vil ikke udelukke min eventuelle deltagelse. Men heller ikke love noget.

maj 10, 2007 8:48 AM  
Anonymous Anonym siger...

Det var godt du ikke kom idag, fordi det blev mit lod af undervise.

Det sker meget sjældent på det hold, og sikkert ikke de mange næste gange, så nu kan du roligt dukker op :-)

/Vincent

maj 14, 2007 11:56 PM  
Blogger Unknown siger...

Jeg overvejede faktisk at komme. Men har lige gang i et lidt større projekt (som må vente lidt med en afsløring) og det havde første prioritet. Ih, det er altså så spændende... Men snart!!

maj 15, 2007 8:50 AM  

Send en kommentar

<< Home