fredag, juni 01, 2007

Der er jo ingen, der har sagt at det skal være let, lissom

Med ny hårfarve kommer der nye problemer. (Altså udover at det er enormt fedt, min nye pænpige-med-et-strejf-af-punk-frisure. Ulrik hader det godt nok, men sådan noget forståååhr mænd bare ikke.) For jeg havde jo tænkt mig at tage en rød kjole på til brylluppet i morgen. Men orange hår og rød kjole? I don't think so, mister fister...

Bliver absolut nødt til at finde en grøn, helst græsgrøn, kjole. Pronto! (Hvis bare jeg var lige så petit som Kontrolla, ved jeg hvor jeg skulle spørge om en låne-kjole (den fiiiine Oscar-kjole - åh altså...). Dammit, for en lorte-kur, som ikke virker når man ikke følger den.)

Gad vide hvor meget (mere) min flex går i minus, hvis jeg skrider nu. Mangler alligevel nogle guldsko. Kan da ikke tage til bryllup uden guldsko. Nej, nu har jeg da aldrig! Skal ligesom også til to andre bryllupper denne sommer, så det er jo en investering, ikke bare impulsshopping, vel? Lissom.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Lyder som et fedt haar! Billeder, please. Og selvfuckingfoelgelig skal du ha guldsko!

juni 01, 2007 1:17 PM  
Blogger Unknown siger...

Det er SÅ fedt. Det ender jo med at man bliver helt glad af det. Så pas lige på, hr. fucking taber (btw, how's that working out for you?).

Nå, det var den shoppetur, jeg kom fra.

juni 01, 2007 1:20 PM  
Blogger Kontrolpigen siger...

Hey, du kan da sagtens være i den grønne oscar-kjole. Petite og petite, jeg er da højere end dig.

Du siger bare til, hvis du skal låne den :-)

juni 01, 2007 3:36 PM  
Blogger Ulla siger...

Nok er du højere, men også tyndere. Nå, men endte med en lilla en i stedet. Er jo næsten det samme som en grøn. Men tak.

juni 03, 2007 4:06 PM  
Anonymous Anonym siger...

Goddamn nu får jeg næsten præstationsangstsangst, burde jeg blive stresset allerede nu, når jeg skal til bryllup i juli?
Men hey, jeg tilslutter mig ønsket om billeder!

juni 03, 2007 11:17 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hov, og godt at have dig tilbage!

juni 03, 2007 11:19 PM  
Blogger Maria siger...

Klart investering og ikke impuls ! :-D

Har sagt nøjagtig det samme til veninde i tlf. i dag...

Tror ALLE skal til bryllupper ! Undtagen mig...

juni 04, 2007 12:34 AM  
Blogger Unknown siger...

@anetq: Hvad mener du dog? Har du ikke en kjole parat endnu? Tsk tsk.
Ang. billeder, så må de vente til jeg a) får min mobil tilbage, b) giver op og køber et nyt SIM-kort, så den nye mobil virker, c) får tilsendt billeder fra brylluppet eller hvor der ellers er blevet taget billeder af mig (her må min/en stalker gerne træde frem) eller d) jeg køber et digitalkamera (IKKE sandsynligt...).

@maria: Ja, ik? Jeg har et par bryllupper i overskud, du siger bare til. Nej, jeg vil egentlig helst have dem for mig selv. Ærgelig-bærgelig for dig, hva'?

juni 04, 2007 10:39 AM  

Send en kommentar

<< Home