tirsdag, juni 05, 2007

Operation Dinner Out is a go

Bare et lille tips: Det kan godt betale sig at skrive sig på venteliste til koncerter man er kommet for sent til at få billetter til, når de sælges af Billetlugen.

På denne vis fik jeg fx billetter til The Knifes sære show i Vega for noget tid siden og nu igen til Sokos udsolgte koncert på Loppen på lørdag.

Kender godt nok ingen andre sange end den, de råspiller på p3: I'll kill her (nederste video på hendes myspace-profil), men den er også så charmerende på sin egen forskruede måde.

(Titlen på indlægget henviser dels til en film jeg så i går og dels til middag på Spiseloppen inden koncerten - altid godt.)

4 Kommentarer:

Blogger Suzy Q siger...

yes, det var sådan jeg fik tix til White Stripes, topnajs.

juni 05, 2007 1:17 PM  
Blogger Unknown siger...

Buuuhuuu, vil også se White Stripes!

juni 05, 2007 3:59 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jeg er også blevet ret hooked på Soko. Du kan jo høre 3 andre sange (som efter min mening også er ret gode) inde på hendes myspace, hvis det er ;)

juni 06, 2007 12:17 PM  
Blogger Ulla siger...

Har lyttet lidt, det lyder glimrende. Skal nok blive en fjong koncert. :)

juni 06, 2007 4:01 PM  

Send en kommentar

<< Home