fredag, august 12, 2005

Eivind!!? Er det dig, der driller?

Ja, du er da tosset nok til at finde på det. Skør og fjollet er du også. Ja.

Følgende søgeord fører i det mindste til min ydmyge blog:
Fjas og fisse - Så smukt og så enkelt kan indholdet resummeres.
Duller med vinger 2 - Hvad er der nu galt med etteren? Her går jeg ud fra at der er en etter.
Weekendsex - Keeeeedelig, kom igen!
Hvad er bastognekiks - Hvordan kan man ikke vide hvad bastognekiks er? Fatter det ikke.
Sjofle sange - Yessir! Send mig en mail, så ordner vi det.
Trucker solbriller - Jeps, det er også mig!
Svendborg fisse - ?
Waders Hong Kong Maling - ? Hvornår har jeg brugt de ord?
Omsen momsen samme - Samme hvad?

OK, jeg mangler stadig nogle rigtig seje søgninger, men det hjælper da på det...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home