søndag, august 14, 2005

Opråb til tøserne!

Jeg er en af de tøser, der godt kan finde ud af at gå i høje hæle, men aldrig gør det fordi det efter ti minutter gør sindsygt ondt i trædepuden lige under tæerne. Det brænder og er generelt en fæl oplevelse. MEN... Dette produkt fjerner al ubehag. Tænk at det skulle være så enkelt!!

De kan købes i visse Matas butikker, men den ved Illum har dem i hvert fald.

Eneste problem med disse indlæg er at jeg nu må gentænke hele mit skoforråd. Tænk at jeg snart vil kunne se verden fra en højde på over 162 cm...

Godt, jeg ved at jeg ikke har højdeskræk, den slags højder er jo ikke at spøge med...

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

I like your blog, the layout, the content, the overall feel of it. I bookmarked you... I will check back pretty often to see whats new :-)

august 14, 2005 12:38 PM  
Blogger Mini Padden Louise siger...

Tak for tippet! Nu kan det være, at nogle af mine dræber-sko igen kan komme ud og blive luftet :o)

august 14, 2005 1:57 PM  
Blogger Ulla siger...

"Åh, så smuk, men ikke for mig. Suk!"-tanker i skobutikker er hermed historie... SEJR!

Held og lykke med det. :-)

august 15, 2005 6:48 AM  

Send en kommentar

<< Home