fredag, august 05, 2005

Tjekliste før bryllup

1) Køb kjole - tjek!
2) Køb ekstra selvsiddende strømper fordi jeg har glemt at tjekke om jeg havde nogle brugbare i forvejen - tjek!
3) Køb superlækker retro guldtaske - tjek!
4) Køb semikedelig gave, men supertjekket kort - tjek!
5) Få ung bøssemand til at pakke gave ind og tænk undervejs at det skal laves om - tjek!
6) Rend ind i studiekammerat og lyd interesseret i hans nærtforestående specialeaflevering og kæresten's deltagelse i 7 dages bryllup i Dubai, mens dine øjne flakker stresset omkring - tjek!
7) Køb de første bedste guldsko jeg støder på - tjek!
8) Mød venindes kæreste med ven i Strædet, se fortravlet og storby-agtig ud - tjek!
9) Kom 15 minutter for sent til frisør - tjek!
10) Bliv glædeligt overrasket da der er sat tid af til farvning - tjek!
11) Bliv klippet og farvet - tjek!
12) Kom frisk og glad ud fra frisør - tjek!
13) Kom i tanke om at jeg skulle have været i GUF igår for at hente Blue Van CD'en - tjek!
14) Gå i forskellige butikker for at finde noget stof der kan bruges til pakke gaven ind, bruden ER jo folkeskolelærer, endda med billedkunst som fag, derfor må en alternativ indpakning være på sin plads - tjek!
15) Find ud af at butikker tit lukker omkring senest kl 19 - tjek!
16) Gå i føtex og køb noget sengetøj med mokkafarvede striber til indpakningshalløj- tjek!
17) Rend ind i folkeskole- og gymnasieven og se fantastisk ud og hav sunde og kreative ting i indkøbskurven - tjek!
18) Kom hjem og prøv at åbne hoveddøren i mindst 15 sekunder med cykelnøglen - tjek!
19) Band højlydt og skift nøgle - tjek!
20) Pak alle godterne ud for at se hvor fantastisk det ser ud - tjek!
21) Bliv furie idet jeg ser skoene er to venstresko - tjek!
22) Ring til latterligheds-butiks-kæde - tjek!
23) Bliv dobbeltsur da der er optaget - tjek!
24) Håb de åbner inden brylluppet imorgen - tjek!

25) Pak gave om - mangler...

Venter til jeg er kølet ned...

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home