fredag, august 12, 2005

Ulla - en hemmeligheds bankboks

Det er altså meget sært!

I denne uge har jeg fået en del hemmeligheder betroet. Hemmeligheder om både gode og dårlige hændelser. Jeg ved ikke hvorfor de her mennesker mener at de kan stole på mig. Jeg mener, hvornår har jeg sidst vist mig som et ansvarligt menneske?

Altså, jeg prøver virkelig ikke at sige noget og indtil videre går det også fint (ok, en enkelt svipser men de kender ikke hinanden og så går det jo nok! Og det var kun fordi jeg blev så overrasket at jeg kom til at sige det). Jeg vil bestræbe mig på for fremtiden at lade være med at komme med hentydninger, der kan afsløre noget.

Og nej, der er ingen gravide i nærmeste omgangskreds... Og det er heller ikke mig.

Dammit, nu gjorde jeg det igen!!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home