torsdag, august 11, 2005

Giv tid, giv tid!!

Jeg vil for meget. Jeg vil dit og dat og egentlig også gerne dippedidipdut og duttelutdut - det holder jo ikke op!
Jeg tror måske jeg kunne få tid til det hele hvis jeg sagde mit job op. Men så ville jeg ikke have råd til det alligevel. Ikke at jeg har det nu, men altså... Det ville ikke se bedre ud, vel?

Det er en grum, grum verden vi lever i.

OK, til at starte med vil jeg gerne få svømmet lidt mere - mest fordi jeg ved jeg kan og jeg er rockersej. Og brugt træningscenteret på mit arbejde lidt mere, det er jo nærmest gratis. Desuden er det vist også på tide at jeg lærer at dykke - det er jo nærmest pinligt jeg ikke allerede er superrutineret. Så ville det være fedt at have nogle inliners, sådan til en tur i weekenden eller noget. Og det der Capoeira er da for sjovt. Det er kajak også, men der er der vist noget med meget lange ventelister for at komme til. OK, så kunne jeg jo ro lidt rigtig roning i mellemtiden - bare for gamle dages skyld. Derudover ville min mave nok have godt af lidt mere Pilates. Og så skulle yoga være så sundt, så sundt. Lige så man strutter!! Og det er jo al sammen meget stille og roligt, så mon ikke lidt faldskærmsudspring også ville passe godt ind? Geronimooooooooo!

Samtidig vil jeg jo gerne have en perfekt og ren lejlighed (også selvom den ligger i Nordvest), få læst en masse bøger, se alle gode film der kommer op og komme til koncerter. Og så selvfølgelig pleje alle vennerne, også dem der ikke kan holde hinanden ud. Og min søde kæreste skal der jo også være tid til. Og fester med dertilhørende tømmermænd/sløvhed.

Nårh ja og arbejdet... og sove, spise, bad, transport, vaske tøj, shoppe eller bare almindelig handle ind. Og bloggen ikke at forglemme. Og koret, som starter igen idag - juhuu!

Jamen jeg forstår det virkelig ikke!! Hvordan får folk tid til alt det her? Jeg troede det var sådan noget man lærte når man blev voksen... Jeg venter så stadig på at blive voksen - heldigvis, egentlig...

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Som i "Blå mærke"-posten, så stemmer jeg igen for inliners :-) Så slipper du os´ for Pilates, da det strammer både mave, baller og lår.

To fluer smækket, og så er tiden fundet til nogen af de andre ting :-)

august 12, 2005 12:41 AM  
Blogger Ulla siger...

Uh, godt set! Så er der en ting mindre på listen...

august 12, 2005 6:46 AM  
Blogger Beyer siger...

Inliners, bøger og capoeira. Så behøbver du ikke mere for at få et godt liv.

august 13, 2005 5:39 PM  
Blogger Ulla siger...

Det lyder dejlig enkelt! Må klart prøves. Men der SKAL altså være mindst en vandsport et sted. Det er en livsnødvendighed for mig. (Hvilket minder mig om jeg mon kan nå i svømmeren inden jeg skal ud at golfe idag?)

august 14, 2005 10:59 AM  

Send en kommentar

<< Home