tirsdag, august 02, 2005

Shoppe shoppe shoppe... Back on track...

Efter den yderst ubehagelige oplevelse i Svendborg, hvor jeg så mig ude af stand til at shoppe, er jeg nu tilbage på sporet igen.

Jeg mangler nemlig en drønsmart kjole til min venindes bryllup på lørdag. Og ja, det er kun tirsdag så der er maaaaaasser af tid til at finde den i, men idag virkede bare som en god dag til at begynde at lede. Sidst jeg var ude i Field's - hvilket jeg ikke nød - så jeg dog nogle ok kjoler i Debenham's, så det var nok et godt sted at starte. Så Ulla tager metroen ud til nybyggerne og går i Debenham's og fuck-crap-goddammit... De kjoler er jo lorte grimme, hvad fanden har jeg tænkt på?? Jeg køber en sved-transporterende bluse i stedet. Og nej, se de lange træningsbukser, jeg købte sidst, har de sørme også til kvinder - så kan jeg bedre forstå hvorfor mine er alt alt for lange. Hvornår mon jeg lærer at se mig for?

Nå, ingen grund til at spilde indkøbsmuligheder, så jeg har da også lige nogle andre ting der skal ordnes. Naturligvis får jeg kun købt en brøkdel af det jeg havde tænkt mig, for undervejs kommer jeg i tanke om andre livsnødvendigheder. Fx et større memorycard til min relativt nye mobil, så den måske kan spille flere end fem sange. Det ville være rart... Så er problemet bare med sådan et memorycard (i hvert fald det jeg fik) at alle (ALLE!!!!) alarmer i butikkerne går igang når man går ind - og naturligvis også på vej ud. Det er så ikke alle butikker der reagerer på hylelydene... Jeg tror det er lettere at stjæle end man lige skulle tro... Hmm... Nå, men nogen mener at en vis parfume er mere end almindelig lækker, så den skulle da lige tjekkes ud. Og mindsandten om ikke den var ualmindelig lex! Så den blev fluks købt. Og selv Camilla, min parfume-hadende veninde, kan lide den. Så ja, ha, der kan man bare se hvad blog-læsning kan føre til...

Hov, der er en CHA CHA CHA og mit hår er kikset igen. Det ser i hvert fald hele tiden rent og redt ud... ARGHHH!! Selv om de ikke har tid til mig, belønner jeg dem alligevel ved at købe noget sindsyg dyr shampoo og voks. Måske det hjælper på al min kiksethed... Man har da lov at håbe.

Hjemme igen i NV, nede i føtex, skal jeg lige se om de har den dersens "Nynne's Dagbog", for en anden nogen har fået den forrykte ide at jeg er Nynne eller hun er mig eller hvordan det nu var, jeg ved ikke... Men lige meget hvad så er det en vanvittig tanke og det er i hvert fald løgn. Ja, det er så!! Nå, men de har kun 2'eren og det duer jo ikke. Til gengæld har de et par bøger som vi i hus 8A snakkede en del om på Oure: Nikolaj Moltke-Leth's "Jo, du kan" og Arne Nielsson's "Viljen til sejr". "Jo, du kan" blev faktisk lidt et mantra. Så dem købte jeg, man må jo sørge for at kunne tale med når (eller hvis) vi nogensinde mødes igen.

Men hov, nej, den her historie starter faktisk igår. Der skulle jeg lige i GUF (som jeg jo holder så skrækkelig meget af) og have nogle CD'er. Prøver først at få fat i den med The Blue Van (GUF-mand: "Nej, hvor ærgeligt, den har jeg lige solgt den sidste af, men vi får flere senere", Ulla: "Hm, men det hjælper mig jo ikke nu, og iøvrigt havde I også udsolgt af den sidst, jeg var her. Æv!"). Hvad så med den nye med S P Just Frost (GUF-mand (efter lang tids søgen): "OK, jeg har fundet CD'en, men coveret er væk", Ulla (nu som prinsessen i Klods Hans): "Duer ikke, næste!!"). Til sidst får jeg så øje på Aimee Mann's nye cd - den stod ikke på min huskeliste, men den tæller som trøstepræmie... Og så kan man jo altid gå i biffen og se Batman Begins for den er nemlig rockergod. JA, sgu!

Æv, hvor er det her dog en forvrøvlet post, men til gengæld er der mange links.

Jeg loooover at skrive en bedre næste gang.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home