torsdag, august 04, 2005

Jeg, en accessorizer

Yessir, det er fantastisk! Intet fucking mindre!! Jeg fandt kraftedme og satme kjolen til brylluppet på lørdag og til en ganske rørende pris. Helt uberørt af menneskehånd var den endda også, måtte selv pakke den ud af plastikpose og alt muligt.
Det er Susanne Rützou, der står bag designet (note til selv: tag et billede af den, når du kommer hjem) og det er 100% silke og det er gyldent og alt sammen er ganske fortrinligt og glimrende... MEN... For ja, der måtte jo komme et men, der kommer altid en men (og en sporvogn til... hov, nej). Problemet - eller det er det sådan set ikke, et luksusproblem måske så - er at jeg ingen sko har der matcher. Ej heller taske eller jakke/sjal/whatever-men-noget-der-varmer-klokken-lort-om-natten-når-jeg-pissestiv-skal-praje-en-taxa. Så det er det jeg skal idag - shoppe ekstra lir-ting. Hurra... Min bank hader mig, men hurra, jeg har noget fedt tøj! Jaaaah!!

Ilse, nu kommer jeg!!! Jeg tænker mig lidt dem her eller dem her i beige.

At accessorize,
jeg accessorizer,
jeg accessorizede,
jeg har accessorizet

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home