søndag, juli 31, 2005

Noget om tømmermænd

Sig mig lige en gang... Hvordan kan det være at man i utallige år har fået latterligt mange tømmermænd efter selv den mindste lillebitte brandert og så pludselig kan man drikke sig i hegnet og max have en svag hovedpine næste dag? Jeg forstår det ikke... Og ja, jeg ved godt at jeg er biokemiker og derfor burde have en forklaring på den slags, men altså... Jeg gætter på at min lever har været i god træning i den seneste tid sådan at jeg nu kan være latterlig hele weekenden og ikke kun en af aftenerne/nætterne efterfulgt at smerte, afbrudt søvn, bræk, klagen og tænders gnidslen. HURRA!!

Kom an, gin! Lad mig se hvad du kan, vodka! Kalder du det et forsøg, rom? Kom igen!! Kære øl, jeg holder skrækkeligt af dig, men det der er svagt!! Vin og champagne - gå hjem! Jeg udfordrer jer hermed til kamp!!













(Bare ikke tequila og absinth, man skal kende sine overmænd...)

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hmm, du er ikke begyndt at rode med de dersens kaktuspiller?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2607857

;-)

august 02, 2005 4:18 PM  
Blogger Ulla siger...

Kaktuspiller? Det lyder ikke særlig synkevenligt... Så nej, har ikke prøvet, men de lyder da som et hit. Hvor køber man mon dem?

august 02, 2005 8:50 PM  
Anonymous Anonym siger...

Matas skulle vist være leveringsdygtige - men jeg mangler selv en anledning til at investere og afprøve ;-)

august 05, 2005 2:35 PM  
Blogger Ulla siger...

Anledninger er der såmænd nok af. Jeg skal jo til bryllup imorgen, tror det er en glimrende lejlighed til at teste skidtet. Jeg køber fluks nogle og tester!!

Fortsættelse følger...

august 05, 2005 2:38 PM  
Blogger Ulla siger...

Uh, hvor skal man dog passe på med hvad man siger... Jeg glemte selvfølgelig at købe de der piller og måtte søndag klare mine druksmerter på den gode gammeldags måde. En håndfuld iprener og en kæmpestor og beskidt burger med masser af fritter og snask og cola nok til at svømme i... Så gik det straks meget bedre... Bagefter hjem og stene på sofaen med dyne og Weekendavisen... Ahhh, søndag!

august 08, 2005 9:31 AM  
Blogger Ulla siger...

Men som jeg sagde, anledninger er der nok af. Jeg forsøger mig igen i næste weekend. Denne gang: 30 års fødselsdagsfest! Sådan! Så kører toget igen!

Tuuut-tuuuuuuut!!

august 08, 2005 9:32 AM  
Blogger Ulla siger...

Hov, nu glemte jeg satme de der piller igen, men ok, fødselsdagsfesten endte alligevel ikke med dans på bordene, så jeg har ikke haft brug for pillerne endnu.
Næste mulighed for kaktuspille-testning? Hm... Det må blive på fredag. Skal mødes med hus 8A fra "14 forrygende dage" kurset på Oure. Det kan kun gå galt! Jubiii!

august 14, 2005 11:01 AM  
Blogger Ulla siger...

Men nu har jeg lige læst det her, måske jeg bare skulle droppe ideen...

august 15, 2005 5:08 PM  

Send en kommentar

<< Home