søndag, september 18, 2005

Har lige gjort det man bare slet aldrig nogensinde gør

Nemlig takket nej til en ny lejlighed. Den talte lissom ikke til mig. Eller... Det gjorde den, men jeg kunne ikke lide det, den sagde. "Mig skal du bruge reddi-reddi meget tid på!" Så... Nej tak!

Men nå, jeg er i det mindste nummer et (se det burde jo ikke komme bag på nogen... ehm) på listen. Så næste gang er den der!! Juhuuuuu, jeg skal flytte!! Ind til det mondæne Nørrebro!

Eneste nitte er at jeg lider af tingesitis. I den kommende uge har jeg som mål at få ryddet op i mindst et af mine loftsrum.

3 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Jeg har også gjort det. 120 kvm. billig husleje. MEN den lå lige op ad Nordhavn Station, og den lå i stuen, og når man kan se at hovedøren OG bagdørens karme har været ødelagt, så er det ikke en god ide at flytte ind, hvis man er glad for sine ejendele. Desuden lå den så lavt at ALLE kunne glo lige ind og badeværelset var mindre end en tændstiksæske.

september 19, 2005 11:09 AM  
Anonymous Anonym siger...

Kylling !

september 19, 2005 2:53 PM  
Blogger Ulla siger...

Bok-bok-hveeeem?

september 19, 2005 4:38 PM  

Send en kommentar

<< Home