onsdag, september 14, 2005

Håkan fik mit nummer...

Nå ja, det gjorde resten af Pumpehuset også. Nåede lige at råbe det i en pause i ekstranumrene. Han svarede bare at han ikke forstod dialekt. Dialekt? Som i dansk? Jeg har fandme ikke nogen dialekt...

Fantastisk koncert. Han ER fantastisk. Fik lige præcis ikke rørt ved hans hånd, men til gengæld råbt en masse.

Fx. i den der sang, hvor han på pladen synger "Jag var arton år för tio år sen...", hvor han nu sang for "tretton år sen" og så stod og regnede lidt på fingrene, så jeg mit snit til at råbe "Du er stadig lækker!". Han hørte det sgu. Og nå ja, det gjorde resten af Pumpehuset også.

Bonusinfo: Efter koncerten drak vi flere øl og jeg så mig nødsaget til at lave en gymnasiefinte - ud på toilettet og fingeren i halsen. Taxa hjem. Pis, hvorfor er det kun onsdag idag?

Update: Har luret hvorfor han ikke har ringet. Advarsel, svensk kan forekomme...

6 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Damm jeg vidste jeg skulle være gået til den koncert :-)

september 14, 2005 2:34 PM  
Blogger Ulla siger...

Hvad kan jeg sige andet end: Stor fejl! ;-)

september 14, 2005 3:38 PM  
Anonymous Anonym siger...

Så er spørgsmålet jo blot, hvorvidt du mener han ikke har ringet fordi hans tlf. blev stjålet.....eller fordi hans kæreste er gravid? :-)

september 14, 2005 11:18 PM  
Blogger Ulla siger...

Det er naturligvis telefon-historien jeg hentyder til. :-)

Resten af artiklen handler jo kun om rygter. Detaljer, detaljer... Pyt med det!

september 15, 2005 7:26 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Du kalder deres kommende barn for en detalje?? :-D

Hehe Faaar?? hvem er hende damen der sover i vores have??? " det er bare min stalker min søn, hun har forfulgt mig siden jeg ikke ringede tilbage i 2005". :-D

september 15, 2005 10:44 AM  
Blogger Ulla siger...

Nu ved jeg faktisk hvor han bor (kollegas kærestes kusine bor i samme opgang - Wauw!) og der er ikke nogen have. Tror jeg. Har ikke tjekket.
Det kan selvfølgelig komme. Hvis de flytter. Hvis jeg stalker dem nok til at de flytter... Hm.

september 15, 2005 11:51 AM  

Send en kommentar

<< Home