onsdag, oktober 19, 2005

Afsløret!

Møder en kollega på gangen igår.

Hende: "Næh, sikke godt du ser ud idag! Skal du ud at rende senere?"

Mig: "Tak og næh." (Havde lige glemt at jeg skulle på visit hos veninde med nyfødt knejt, men det havde jeg nu også glemt om morgenen, så det var ikke derfor.)

Hende: "Så du skulle bare have noget lækkert på?"

Mig: "Ja, det er nejs."

Hende: "Eller er fordi vasketøjsbunken er blevet lidt for stor og det her var det der var tilbage i skabet?"

Mig: "Også lidt det..."


Typisk...

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hej, jeg syntes at de er lidt skarpe i vendingen, de der kollegaer. Måske du lige skulle ha stablet, et personale møde på benene, der handler om " Hvor dejligt det er, når man er søde ved hinanden "

oktober 19, 2005 9:24 AM  
Blogger Uden Relevans siger...

Måske skulle du bare sige op =?? :D
melde dig syg og erklære at du er blevet mobbet ud og søge erstatning.

oktober 19, 2005 10:00 AM  
Blogger Ulla siger...

Hehe, men det er jo sådan jeg kan lide det... Jeg har en mobbemail fra min chef jeg kan gengive en af dagene. Rart at have sine beviser på skrift... ;-)

oktober 19, 2005 10:25 AM  
Anonymous Anonym siger...

Ulla Ullaaaa - du skal da ikke slette dine indlæg blot fordi jeg driller dig lidt med din mobbemail fra L !!!! he. he. (og Nej jeg er ikke L :))

oktober 24, 2005 3:21 PM  
Blogger Ulla siger...

Nej, du er A, det ved jeg godt. Eller det tror jeg jeg ved. Den er heller ikke slettet, bare gemt som kladde. Men du kan da have ret i at alt ikke skal lægges ud. Nu har den været ude og nogle har læst den og så er det det.
Basta bum.
:-)

oktober 24, 2005 5:44 PM  

Send en kommentar

<< Home