lørdag, oktober 01, 2005

Biler og mænd

Der er nogle biler der er mere sexede end andre. Sådan er det bare. Ja, man kan godt score piger på at have en lækker bil. OK, ved ikke med andre, men man kan godt score mig. Så let er jeg altså. Sådan da...

Normalt er min favorit en flaskegrøn MG, røde er også ok, bare lidt for meget show-off. MG'ere er altså drønfrække. Suk. (Fangede du forresten den, drøn - bil... haha. "Ja, Ulla, men få dig et liv!")














Nå, men min historie idag, handler slet ikke om sportsbiler. Men om en helt almindelig Opel eller hvad ved jeg. Who cares. Mærket er ikke vigtigt. Det, der er vigtigt, er det der står på kølerhjelmen: Militærpoliti.

Militærpoliti...!!! Dybt suk... Jamen, det er jo ligesom chokolademousse med ekstra chokolade. Mænd i uniform er per definition lækre. Mænd i militæret, marinen, flyvevåbnet er toplækre per definition (med mindre jeg har gået i folkeskoleklasse med dem... men det er en anden historie, I må få en anden gang). Politimænd er også mums, med mindre de er klædt ud som smølfer så er de nogle pansersvin der skal kanøfles (hov, ungdommens vrede trænger frem i mig, glem det, jeg mener det ikke (særlig meget), nej seriøst, det er bare for sjov. AMAGER!!).
Men militærpoliti, det er jo lækkert med lækkert på. Hvor fedt er det ikke lige???!!

Men hvorfor kører de lækre altid den anden vej, når jeg møder dem?

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hvis de meget dejlige MP'er nu altid kører den anden vej - skulle du måske prøve at kører den anden vej.
PS. Der er fast MP i København på holmen, i Korsør på flådestationen,i Århus ved SOK, i Ålborg på kasernen og i Frederikshavn på flådestationen.
(Er selv været med i det super lækre militærpoliti, nu på 27 år)

september 21, 2007 2:18 AM  

Send en kommentar

<< Home