torsdag, september 29, 2005

Min nye kik-kæreste

Dem på arbejdet - fjollehoveder - havde lagt en idolplakat til mig idag. Den forestiller min nye kik-kæreste. Får måske ikke et sug i maven, mere sådan ondt, egentlig.

Det er nemlig billedet af Lars Hjortshøj som Prince i 100FM reklamen. Nu æææææælsker jeg Lars Hjortshøj (altså ikke sådan "Oooh-loverboy-come-to-mama-show-me-what-you-got"-æææææælsker, men "hold-da-op-han-er-sørme-godt-nok-morsom-og-en-rigtig-vittig-fætter"-æææææælsker) og haaaaaaaaader og afskyr (fra mit aller-allerinderste) Prince eller hvad han ellers vælger at kalde sig. Så jeg er lidt ambivalent mht billedet. Tror det lige får lov til at ligge lidt rullet sammen endnu...

Fik ellers en superflot au naturel buket og endnu en orkide. Sjældent har min stue set så mange planter. Jamen dog... Undgik også spørgsmål fra tidligere vejleder om artiklen OG fik kompliment af tidligere kontor-flirt. I'm on fire!!!

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home