fredag, oktober 21, 2005

Jeg HADER copy control

FUCK jer, blodsugende musikproducenter! Jeg har satme betalt for mine cd'er og så forhindrer de mig i at tage sangene med på min mobil med deres rådne copy control. De tvinger mig jo til ulovligheder. Ikke fordi jeg kimser af den slags, men måske jeg kunne finde på noget sjovere end at hente cd'er jeg allerede gladeligt har købt og betalt for.

Nå, men jeg har fået et par af mine elskede Håkan cd'er i mp3 udgave nu, så mine morgener på vej til arbejde er laaaaaangt federe nu, hvor Håkan kan synge så herligt pivfalskt til mig. Mere om det senere...

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Argghhhh. Irriterende. Jeg har en cd spiller der ikke kan spille kopi-sikrede cd'er. Røvirriterende, når man lige har betalt 150 kr, for længe ventet Dave Matthews cd. Bitter Bekker.

oktober 21, 2005 5:43 PM  
Blogger Ulla siger...

Det ER træls. En af mine veninder havde samme problem, fik CD'en rippet (og den virkede) og returnerede den originale. De er sgu selv ude om det så. Æv bæv buh...

oktober 21, 2005 6:33 PM  
Blogger Gouril siger...

Nu skal du høre: Din almindelige analoge cd-spiller kan via et helt almindeligt kabel sluttes til din pc.
Denne kan så med et helt almindeligt program optage lyden fra din cd-spiller - via fx CoolEdit -, som så kan exportere dine wav-filer til mp3 - som så kan eksporteres til din phon. SÅ LÆNGE den kan spilles kan den kopieres, hvad de fatsvage og fantasiløse aber i musikbranchen åbenbart aldrig finder ud af - drop en kommentar inkl mail-adr på min blog hvis du skal have vejledning.

oktober 21, 2005 11:39 PM  
Blogger Ulla siger...

Tak for tippet, vender tilbage hvis der bliver brug for det. :-)

oktober 22, 2005 10:53 AM  

Send en kommentar

<< Home