onsdag, oktober 19, 2005

Jeg er en vinder!!

Jeg kommer hjem og ser min telefonsvarer blinker. "Åh nej...", noget jeg skal tage stilling til...

Der er kun to mennesker, der ringer til mit fastnetnummer. Den ene er min mor og den anden er min veninde Vibeke. Min eks (ham der skred med fjernsynet, ikke ham der gav mig sugemærket) brugte også det nummer, men vi taler ikke sammen mere, så deeet... Nårh ja, så kender alle avissælgere også mit nummer. Men ok, de eneste der kunne tænkes at efterlade beskeder er altså min mor og Vibeke.

Og nu bliver det jo så spændende, ikke? Hvem var det så?
Tada! Det var ingen af dem... Stemmen der mødte mig var en kvindes og den var overdrevet frisk. Den sagde:

Congratulations! [eller det vil sige "-gratulations" maskinen åd lige starten]
You have just won a FREE all inclusive cruise to the Caribean!
To claim your prize, simply press nine - that's the nine-key. Press it now!

Arh, mon dog?

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Hey, lad os tage afsted sammen!
Jeg vandt også ét tilbage i sommer, som jeg ikke har gjort krav på endnu :-)

oktober 19, 2005 6:21 PM  
Blogger Ulla siger...

Hehe. Fed ide! :-)

Jeg tror nu stadig det er et fupnummer. Og selvom det ikke er, så har jeg bare SLET ikke tid til den slags spas... (Klaaaart.)

Men tillykke med det, eller noget... ;-)

oktober 19, 2005 6:39 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hey..... den samme, meget mekaniske kvinde rigede til mig idag! Min veninde advarede mig om, at det er sådan nogen, der malker ens konto, efter at man har udleveret sit kontonummer. Jeg syntes også, at det med cruiset lød lige lovligt fantastisk.

oktober 20, 2005 12:44 AM  
Anonymous Anonym siger...

Hun har også ringet til mig, for flere mdr. siden. Det er et fupnummer læste jeg så i avisen, og hvis man er dum nok til at trykke 9 og gå videre, så skal man oplyse sit kontonr. til hende, og så vips - er ens konto lænset. Pragtfuldt cruise :-)

oktober 20, 2005 10:25 AM  
Anonymous Anonym siger...

Fik også opringningen. Valgte ikke at foretage mig noget andet end at stirre forundret på røret. *Ville nu gerne en tur til Caribien*.

oktober 20, 2005 11:44 AM  

Send en kommentar

<< Home