lørdag, oktober 22, 2005

Stella, åh Stella

TØSER!!! For satan da!!

Sæt kryds i kalenderen d. 10. november. Der kommer Stella McCartneys kollektion for H&M (ja, jeg har stadig ikke en økonomi der tillader at droppe H&M) nemlig i butikkerne. Et lille preview kan ses her, hele kollektionen kan ses fra d. 27. oktober.

Det kommer til at passe, hvis jeg nu holder fri den dag, som jo også er Mortens Aften, så kan jeg shoppe om formiddagen og lave gås om eftermiddagen. Og rødkål, brune og hvide kartofler, sovs... Er det virkelig det hele? Hvor er det totalt overskuds-agtigt!! Må hellere lave en fancy dessert også...

Update d. 23. oktober: OK, erkender at det første udspil af kollektionen er ehm... lidt kedeligt. Men jeg håber bare sådan på at snart kunne få noget fedt tøj, synes ALT tøj sutter for tiden...

4 Kommentarer:

Blogger Pernille siger...

Altså Ulla - man spiser AND Mortens aften - ikke GÅS!! ;-)

oktober 22, 2005 7:32 PM  
Blogger Ulla siger...

AHA!! Der tager du fejl, Pernille. Man spiser faktisk gås. Der er bare så meget mad i gås at de fleste spiser and.

Og man spiser gås for at hævne på at en gåseflok afslørede hvor Sankt Martin (som på dansk blev til Morten Bisp), da han gemte sig for dem der ville gøre ham til Bisp, for det gad han kraftedme ikke at være. Han udskrev derefter en lov som sagde at man skulle spise gås for at hævne sig på de satans højtskræppende kræ. Nemlig ja!

oktober 22, 2005 7:39 PM  
Blogger Pernille siger...

Øv altså - du har jo ret!!

Jeg bøjer mig hermed i støvet for din alvidenhed ;-)

oktober 24, 2005 5:15 AM  
Blogger Ulla siger...

Jo tak!

Men altså... Det smager jo af det samme... Same same, but different.

oktober 24, 2005 9:26 AM  

Send en kommentar

<< Home