torsdag, november 24, 2005

Gratis gospelkoncert - nu uden Ulla

Hejsa (Ulla vinker, Ulla siger hej)!

Hvis du vil til en koncert med mit gospelkor (G-force) så har Arbejdernes Landsbank booket os som en julegave til deres kunder, men der er stadig ekstra billetter som de forærer væk til dem, der vil have dem. Du går bare ind i en af deres banker på Nørrebro* (KUN på Nørrebro) og beder om billetter. Enkelt. Det er gratis. Koncerten er på tirsdag d. 29. november i Stefanskirken på Nørrebrogade, lige ved Stefansgade og Hillerødgade. Det er kl 19 (dørene åbner kl 18.30).

Dette er en oplagt mulighed for at slippe for at se på mig!! (Med mindre jeg beskadiger bentøjet og ikke kan komme til sidste undervisningsgang til salsa, altså.)

Hvis du til gengæld rigtig gerne vil se MIG, så holder vi julekoncert i samme kirke d. 11. december kl 15 og 19.30, men der koster det skejser (75 kr) - ja, JEG er jo med... Hehe...

*Nørrebrogade 62 eller Mimersgade 49.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home