onsdag, november 23, 2005

Mine fem (and then some) år på universitetet til trods...

... jeg forstår stadig ikke hvad bio-alkohol er. Anyone?














Dr. Beckmann siger selv på sit tyske site (jeg kunne altså ikke lige finde et dansk et):
Erstes Spezialprodukt zur hygienischen Reinigung von Kühlschränken, Kühltaschen und Mikrowellen. Superschnelle und einfache Reinigung dank Bio-Alkohol. Einfach sprühen - wischen - fertig! Kein Nachwischen erforderlich. Lebensmittelsauber.

(Jeg undskylder for det slørede billede, det må være bioalkoholen, der gør det...)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Indicier peger på, at det er ethanol, fordansket fra tysk..

http://de.wikipedia.org/wiki/Bioalkohol

(men hvad ved jeg om kemi?)

november 23, 2005 5:25 PM  
Blogger Ulla siger...

Hvilket lyder plausibelt. Det er altså almindelig husholdningssprit (også den slags alkohol, man drikker i diverse sproot).
Men bio-alkohol er altså stadig noget vrøvl.

november 23, 2005 5:45 PM  

Send en kommentar

<< Home