torsdag, november 24, 2005

Og her gik jeg og troede jeg havde styr på det...

Jeg har bestemt mig for ikke at forny mit medlemskab hos dating.dk når min plusprofil om 8 dage udløber. Det har jeg også advaret de få der har valgt at have mig på sin favoritliste om. Og jeg troede lige jeg havde styr på at nu skulle jeg ikke mere af det der nethalløj.

Men så hører jeg lige i radioen i morges om det her sted - EliteDaters. Hvis man lige kan se væk fra den Übermensch-lige tone i navnet et øjeblik, kan jeg lige forklare hvad meningen med det site er. Det er (endnu) et dating-site, men denne gang for folk med videregående uddannelser. Hm, suk, det kan vel ikke skade at tjekke det ud, tænker jeg.

Nu har jeg så siddet i laaaaang tid og forsøgt at få den til at godtage første side i indmeldingsproceduren. Den vil altså ikke. Jeg er altså for dum til det her site. De mente det virkelig da de sagde det var for eliten...

Update: Har nu meldt mig til. Bare for at se hvad det er for noget. Naturligvis... Men jeg måtte ikke få mit kick-ass dating.dk-profilnavn derinde, og man kan ikke få lov at ændre sit profilnavn igen. Ævs... Må lige se på det igen.

Update igen: Lavede bare en ny profil med det seje navn - ha!

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Sikken et smukt design de Elitemennesker har lavet. Man får næsten ondt i hovedet...

november 24, 2005 8:15 AM  
Blogger Ulla siger...

Ja, ik? Man længes næsten tilbage til dating-bræk-karry-gule design... Næsten...

november 24, 2005 9:00 AM  
Anonymous Anonym siger...

Ja, sjovt som datingsites generelt bare har grimme designs. Men jeg synes nu den der neongrønne farve tager prisen som dårligste webdesigner. Man burde eller tro at elitemennesker stillede større krav.. Måske det bare er en skide faglært der har stået for det?? ;)

november 24, 2005 11:22 AM  
Blogger Ulla siger...

Hehehe

Men grøn er jo håbets farve... Bla bla.

november 24, 2005 2:10 PM  
Anonymous Anonym siger...

Jamen, der er så mange skønne nuancer af grøn - som jo faktisk er min yndlingsfarve.. Den neongrønne dog ikke...

november 24, 2005 3:19 PM  
Blogger Lene siger...

Najmen hva sørensen, det er da min og venindeLottes ide de har stjålet der! Hov, hov, hov hov..
Vi synes bare den skulle have heddet Klåge-åge-dating.com i stedet for......

:-)

november 24, 2005 5:13 PM  
Anonymous Anonym siger...

Hehe...altså jeg er simpelthen også nødt til at oprette mig, må se hvad det er..læste godt om det et eller andet sted i eftermiddags...det er da for sjovt!!

Men det er en lidt grim ting egentlig....men der er helt sikkert fremtid i det...

november 24, 2005 9:28 PM  
Blogger Ulla siger...

Lene: Det er sgu da groft!! I må brokke jer. I øvrigt er jeres navn meget bedre end deres. Jeg får sådan en dårlig smag i munden af ordet "elite". :P

Sille: Så vil jeg vide hvad du hedder derinde, vil jeg. :-)

november 25, 2005 7:32 AM  

Send en kommentar

<< Home