lørdag, november 26, 2005

Min krop er kropumulig

Fødder: "ULLAAAA! Ikke flere høje hæle nu, hører du! Stop! Vi lider"
Ulla: "Lalalalala..."

Lår: "Ulla, undskyld vi forstyrrer. Vi ville bare sige at vi ikke er så glade for alle de trapper du bestiger. Kan du ikke tage den bare lidt ned, bare lidt. Vi skal allesammen være her."
Ulla: "Nogen der siger noget? Nå... Tralalalala..."

Maven: "ULLAAAAAAAAAA! Hold op med at lave panikmavebøjninger, fede ko. Det gør ondt i mig når resten af dig hoster. STOP! Og giv mig noget mad, forresten!"
Ulla: "TRALALLALALALAAA!"

Hovedet: "ULLA FOR HELVEDE! Jeg smerter. Føl min smerte. Lyt efter."
Ulla: "Ahhh Ipren og Panodil, mine gode venner, kom og syng med mig... TRALALULALEJ!!! TRAL FOR SATAN!!!"

6 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

Din krop skal vel passe til dit sind.??? høhø

november 26, 2005 1:47 PM  
Blogger Ulla siger...

Ehm, som i at mit sind gør ondt? Ikke forstået...

november 27, 2005 10:37 PM  
Blogger Grith siger...

LOL:-) Håber du har fået det bedre:-) Fra hvad Sille siger er vi da vist nødt til at mødes over en øl eller flere en dag:-)

november 28, 2005 7:36 PM  
Blogger Ulla siger...

Jo tak, væsentlig bedre. Hvad siger Sille da? "Hende Ulla har roterende fis i kasketten"? Jeg mener helt bestemt at det var det der stod i diagnosen. ;-) Lyder hyggeligt, jeg er frisk. (Men hvornår er jeg ikke det? I hvert fald frisk på en øl...) Hihihihiiii.

november 28, 2005 7:55 PM  
Blogger Grith siger...

Udelukkende gode ting, vi fuldemands-snakkede vist om et eller andet med jeres blog-træf og hun mente bestemt at hende, jeg og du ville udgøre et perfekt match i byen over en masse øl:-)

november 28, 2005 8:55 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg er på! :D

november 29, 2005 7:19 AM  

Send en kommentar

<< Home