mandag, december 12, 2005

Helt ærligt!?!?!

Har jeg nogensinde nævnt noget om jagt eller fiskeri herinde? Ever?

Nej, vel?

Det er bare fordi jeg har fået en mail på dating fra en fyr, der skriver at det er "skægt at læse om en kvinde, der har interesse for jagt og fiskeri." Og der står altså intet om den slags i min profil eller den blog, de har derinde.

At jeg så faktisk synes fiskeri er sjovt (med måde) og godt kunne tænke mig et jagttegn er en helt anden sag. Tænk at have en hel kummefryser fyldt med elgkød. Uhm...

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Det kan jo være en helt anden form for jagt og fiskeri, han tænker på!!

december 12, 2005 12:01 PM  
Anonymous Anonym siger...

Måske er det en, der tilfældigvis kender dig i forvejen. Eller en der kender en der kender dig, og som ved at du kan lide jagt og fiskeri

/Nufidelity

december 12, 2005 5:53 PM  
Blogger Ulla siger...

Singleton: Orv, så langt havde jeg slet ikke tænkt. Fjollede mig!

Nufidelity: Jeg har set et billede (det KAN jo være af en anden, men hvorfor så sætte det på) og ham kender jeg hundrede procent ikke. Mysteriet lever... Uuuuuh!

december 12, 2005 6:05 PM  
Anonymous Anonym siger...

Men det kan vel stadig være en, som kender en af dine venner eller bekendte. Altså, du kender vel ikke alle dine venners venner?

Men ellers lyder det nu mystisk nok

/Nufidelity

december 13, 2005 10:08 PM  
Blogger Ulla siger...

Jeg har skænket den mulighed en tanke, ja. Hvad de dog ikke hitter på disse dage...

december 14, 2005 8:06 PM  

Send en kommentar

<< Home