onsdag, december 07, 2005

Pixies

Pixies høres bedst til fester med masser af sproooot eller meget tidligt om morgenen, når man bare ikke kan vågne.

Jeg fik en sms fra min søde veninde Vibeke: "Håber du har hovedet oppe og benene nederst" - BANG! Pixies sang i mit hovede.

With your feet in the air and your head on the ground [...]

Har hørt Where is my mind? hele resten af morgenen. Kim Deal synger fedt i den sang. Og så minder den sang mig om sidste sommers mest fantastiske koncertoplevelse EVER! Pixies på Roskilde = Ulla i ekstase!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym siger...

Enig - fantastisk sang! Som jeg husker festen i fredags, sluttede den for mit vedkommende i en lykkelig rus til netop det nummer... lettere svævende ; )Where was my mind?!

december 07, 2005 10:56 AM  
Blogger Ulla siger...

Yup, der blev hørt meget Pixies der til sidst. Sehr schön.

december 07, 2005 12:22 PM  

Send en kommentar

<< Home