onsdag, december 07, 2005

Moderne tider

Er det ikke pudsigt som tiderne skifter? Modens luner og alt det der.

I gamle dage - ja jeg kan selv huske det (betyder det mon så at jeg er gammel?) - fortalte man hvor mange plader eller CDer (evt. hyldemeter) man havde med et bestemt übercool band, nu fortæller man hvor mange gigabyte man har med dem.

Jeg er nu så gammeldags at stort set al min musik stadig er på CD-form, men jeg overvejer kraftigt at gennemgå en modernisering snarest. Er dog ikke helt sikker på dette gennemgribende dogmeskift, men ved fra mit arbejde at jeg skal være "omstillingsparat" (hvilket betyder at man ikke må surmule for meget hvis ens afdeling bliver nedlagt - tror jeg). Jawohl, Hr. Ka-leun!

2 Kommentarer:

Blogger Uden Relevans siger...

For meget "Das Boot" Ulla?

december 08, 2005 10:22 AM  
Blogger Ulla siger...

For meget Das Boot? Det er der ikke noget der hedder. Fantastisk film/serie/whatever!

december 08, 2005 11:02 AM  

Send en kommentar

<< Home